Gå til innhold
Hundesonen.no

Bruksstevne i Tromsø


Carina

Recommended Posts

Cane har deltatt i klasse A rundering i Tromsø i dag. Det er bare 2. gang vi stiller i A-rundering, og jeg hadde dermed ikke mer mål enn at vi skulle komme oss over 500 poeng. Det klarte vi med god margin, for Cane knallet til med 575 poeng og sitt første CERT! :P:D:(

Gratulerer også til Mailin og Lira med godkjent D-spor! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cane har deltatt i klasse A rundering i Tromsø i dag. Det er bare 2. gang vi stiller i A-rundering, og jeg hadde dermed ikke mer mål enn at vi skulle komme oss over 500 poeng. Det klarte vi med god margin, for Cane knallet til med 575 poeng og sitt første CERT! :(:D:P

Gratulerer :P

Gratulerer også til Mailin og Lira med godkjent D-spor! :P

GRATULERER :D Det var moro å høre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Noen etterlyste poeng, kopierer bare fra bloggen:

"I dag har vi vært på runderingskonkurranse i Tromsø. Jeg hadde en ønskemål om å komme over 500 poeng, og det klarte vi. Dessverre fikk jeg ikke med meg dommerkommentarene og de er heller ikke satt opp på resultatskjemaet slik de pleier å være, derfor er det bare mine egne kommentarer denne gangen. Dommer var forøvrig Harald Grøndahl som er medeier i schäferkennelen Brandfjellet. Går bare rett på sak:

Rundering: 9 – Her var det fører som tøysa det til i starten. Nerver gjorde at jeg sendte som ei ku og sendte om igjen der jeg ikke hadde behøvd. Ellers fikk Cane skryt for at han jobbet godt og for at han samarbeidet veldig bra.

Feltsøk: 7 – Cane lot seg lure av terrenget og dekket dermed ikke ytre høyre hjørne skikkelig. Det igjen førte til at vi mistet en gjenstand. I tillegg byttet den dusten gjenstand, han var på vei inn med en da han fikk en annen i nesen. Dette er normalt ikke noe problem, jeg tror rett og slett det var fordi den gjenstanden han fikk i nesen var en pinne. Ellers synes jeg han jobbet godt.

Til sammen 303 poeng i skogen.

Fri ved foten: 9 – Vi tøysa litt på forflytningene, også slapp han vel kontakten et par ganger.

Innkalling med stå og dekk: 10!

Fremadsending: 6 – Kommanderte stå i begge ender for å unngå at han ble for lang.

Kryp: 10! – Yesss!! Denne har vi jobbet for. :D

Hals: 8 – Ja, det er da dette med at han omtrent dekker når han halser. Kunne sikkert vært litt jevnere også.

Fritt hopp over hinder: 9 – Husker ikke denne, så vet ikke hva dommer trakk for.

Metallapport: 9 – Kunne hatt litt bedre tempo inn.

Tungapport: 10!

Stigeklatring: 10!

Fellesdekk med skudd: 10! – Jaddaaaa! :D

I alt 272 poeng på lydigheten! Litt forandring fra sist når vi hadde 4 nuller. :P

Ikke nok med at vi kom over 500 poeng, men poden gikk like godt hen og smalt til med sitt første CERT på 575 poeng!! Jeg må stadig se på skjemaet bare for å skjønne at det er sant. I kveld har gutten fått litt ekstra godt i maten, samt at jeg har kjøpt litt vomstrimler og litt forskjellig til han.

Verdens beste Cane!!"

100708-03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER CARINA OG CANE! Det var vel fortjent, herlig å se på :D Og hyggelig å treffes igjen! Er jo ikke så lenge til neste gang (du får si ifra om du vil trene litt om du kommer tidligere...).

Du fikk ikke kommentarer fordi dommeren ikke har kommentarer ved 9 og 10, det er bare små skjønnhetsfeil ved 9, som feks litt uryddig start e.l. Ellers vet du jo hva han trakk på i feks fremadsendinga :D

(og ikke for å skryte altså, men jeg er veldig fornøyd med et godt gjennomført stevne, samt opprykk til C i dag :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER CARINA OG CANE! Det var vel fortjent, herlig å se på :P Og hyggelig å treffes igjen! Er jo ikke så lenge til neste gang (du får si ifra om du vil trene litt om du kommer tidligere...).

Tuuusen takk! Hyggelig å treffe dere også igjen. :D Får se hva det blir til i helgen, har ikke bestemt meg for når jeg drar oppover. :P

Du fikk ikke kommentarer fordi dommeren ikke har kommentarer ved 9 og 10, det er bare små skjønnhetsfeil ved 9, som feks litt uryddig start e.l. Ellers vet du jo hva han trakk på i feks fremadsendinga :P

Njaaa, faktisk så er dette eneste bruksstevnet jeg ikke har fått dommerkommentarene med fra, og stort sett pleier dommerne å kommentere absolutt alt de trekker for, dermed er det kun 10'erne som ikke kommenteres. Annet enn at det av og til står "utmerket" el. :P Men det var ikke for å klage at jeg skrev det, bare for å forklare at det er derfor jeg ikke har skrevet noen kommentarer fra dommeren. :P

(og ikke for å skryte altså, men jeg er veldig fornøyd med et godt gjennomført stevne, samt opprykk til C i dag :D )

Weeee!! Gratulerer så masse! Hvordan ble poengene i dag da? :P Du må jo blogge. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk! Hyggelig å treffe dere også igjen. :P Får se hva det blir til i helgen, har ikke bestemt meg for når jeg drar oppover. :D

Njaaa, faktisk så er dette eneste bruksstevnet jeg ikke har fått dommerkommentarene med fra, og stort sett pleier dommerne å kommentere absolutt alt de trekker for, dermed er det kun 10'erne som ikke kommenteres. Annet enn at det av og til står "utmerket" el. :P Men det var ikke for å klage at jeg skrev det, bare for å forklare at det er derfor jeg ikke har skrevet noen kommentarer fra dommeren. :D

Weeee! Gratulerer så masse! Hvordan ble poengene i dag da? :P Du må jo blogge. :(

Skjønte det :P Tenkte jeg bare skulle forklare :P

Gikk bra i dag, har noe småpjusk som vi kan fikse på, sånn som at hun er litt vel kjapp og ivrig (trene litt på å sitte i ro og veeente på kommandoer), men det er ikke akkurat så mye trening som skal til for å få det på plass. Og føreren gikk ganske mye bedre i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cane har deltatt i klasse A rundering i Tromsø i dag. Det er bare 2. gang vi stiller i A-rundering, og jeg hadde dermed ikke mer mål enn at vi skulle komme oss over 500 poeng. Det klarte vi med god margin, for Cane knallet til med 575 poeng og sitt første CERT! :(:D:P

Wohohoooo !! Grattis med fantastisk resultat! Harald er vel ikke kjent for å gi ved dørene heller, han, så dette var flott :D. Imponerende! Da er det bare to igjen, da *fnis*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye til dere begge! :icon_clapping:

Tusen takk, Veronica! :frantics:

Wohohoooo ! Grattis med fantastisk resultat! Harald er vel ikke kjent for å gi ved dørene heller, han, så dette var flott :frantics:. Imponerende! Da er det bare to igjen, da *fnis*.

Tusen takk! :frantics: "Bare" to igjen ja. :thumbs: Kanskje til neste år.. :frantics:

Gratulerer så masse, igjen :frantics: Dere er kjempe flinke :banana:

Tusen takk, snuppis! :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...