rottmaneier Skrevet 15. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2011 Så herlig det så ut når du hadde begge to med på tur Det ser så koselig ut å gå på tur med flere hunder av samme rase! En av grunnene til at jeg syns det er kjipt at jeg velger en annen rase neste gang, og mest sannsynlig alltid kommer til å ha hunder av forskjellige raser Ellers må jeg si at nummer 2 fremdeles er min favoritt Mens nummer 3 også er blitt ganske fin! Åh, jeg trodde jeg var alene i verden om å synes det Godt å se at det er flere. Jeg har alltid syns det er så fint å se på når noen går med to eller flere av samme rase på tur f.eks.... :-) Kremt jeg også er sånn! Siter
Maren Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Jaa, de kommer til å bli ett fint par vi får lufte ideen for mamma Siter
MegaMarie Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Åh, jeg trodde jeg var alene i verden om å synes det Godt å se at det er flere. Jeg har alltid syns det er så fint å se på når noen går med to eller flere av samme rase på tur f.eks.... :-) Kremt jeg også er sånn! Haha Supert at vi ikke er alene om det Og at en av oss får oppleve det til vanlig også Siter
Sasha&Kiara Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Søte fine alle sammen Falt helt klart mest for nr 3 jeg Siter
rottmaneier Skrevet 15. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2011 vi får lufte ideen for mamma Haha, ja Haha Supert at vi ikke er alene om det Og at en av oss får oppleve det til vanlig også Ja Siter
rottmaneier Skrevet 15. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2011 Søte fine alle sammen Falt helt klart mest for nr 3 jeg Han er veldig fin han også, men nå viser det seg at det er han som er reservert. Så da har vi nr. 1 og 2 og velge mellom Ikke lenge til vi drar for å velge nå! Siter
rottmaneier Skrevet 15. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2011 Så utrolig nydelige hunder! Tusen takk! Siter
rottmaneier Skrevet 17. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2011 Vi var på valpebesøk igår, og gosj så søte de var! Hadde jo valget mellom nr.1 og 2, og vi så med engang vi kom inn hvem som skulle bli vår Nitro Hei! Jeg heter Nitro Forsøk på oppstillingsbilde Nr. 3 som flytter til Narvik og skal hete Noddy og dette er nr.1 som fremdeles er ledig :wub: Siter
Kristiin Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Nr 1 var virkelig stjernen i kullet etter min mening da... Siter
rottmaneier Skrevet 17. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2011 Nr 1 var virkelig stjernen i kullet etter min mening da... Han var fryktelig herlig han også, men det var bare noe med nr.2 som vi ikke kunne motstå Samtidig skal vår valp brukes på utstilling og evt. i avl, så da var det nr. 2 som passet oss best Siter
Gjest Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Herlighet så nydelig, gratulerer Og jippi for nr 2 Siter
rottmaneier Skrevet 17. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2011 Herlighet så nydelig, gratulerer Og jippi for nr 2 Takk! var veldig glad for at vi fikk den vi ville til tross for at vi hadde andrevalget Siter
rottmaneier Skrevet 17. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2011 Så søøøøøt, da gitt! Vakre de er da Jaa Siter
rottmaneier Skrevet 21. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2011 I helgen har vi vært på rasespesialen på Bogstad camping. Det var rekord på antall påmeldte, 103 gårdshunder! Det er MYE! Ophelia stilte i junior, med hard konkurranse, 14 stykker. Hun ble til slutt nr 2 med ck, bak en juniortispe som også ble BIR. Så da var det liksom greit Meget tiltalende feminin tispe. Vakkert uttrykk. Korrekte proposjoner. Vakker overlinje. Velvinklet og meget velgående for sin alder. Pels og farge OK" Bali stilte i åpen klasse hvor det var enda større konkurranse, hele 16 stykker. Bali ble plassert som nr. 6, noe jeg er veldig fornøyd med "Stor og kraftig tispe. Hode med gode proposjoner. Korrekte øyne og ører. Bra hals og rygg. Akseptabelt kors og lend. Utmerket forbryst. Bra stamme og vinklet. Meget velgående fra siden, velvist" Også har Nitro blitt 6 uker, og jeg har fått 5,5 ukers bilder. 6 ukers bildene får jeg forhåpentligvis i morgen. Søstern kuulern Siter
rottmaneier Skrevet 23. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2011 6 ukers bilder av Nitro :D Oppdretter er veldig fornøyd med den lille krabaten, og har store forhåpninger om han. Hun sier også at han er favoritten hos de fleste besøkere, det må jo være en bra ting Ett par oppstillingsbilder først. Begynner å bli litt mer enn en liten klump Rynkefjes Og litt bilder av Nitro sammen med søsken Nitro sammen med Nisse (hannhund nr.1) Siter
rottmaneier Skrevet 27. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2011 Verdens beste Offeloff, Offe, Offis, eller Ophelia om du vil, har bursdag idag! :D Akkurat nå er hun opptatt med å spise opp ett okseøre hun fikk for en times tid siden. Det var omtrent like stort som henne selv En liten bildekavalkade fra du var bebis til nå skal du få Trygt hos storesøster Kjæreste fikk du deg tidlig! Og plutselig hadde du blitt en vakker ung dame Siter
rottmaneier Skrevet 31. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2011 Nitro 7 uker 5 dager igjen! Siter
KayKs Skrevet 31. August 2011 Rapporter Skrevet 31. August 2011 Nydelige hunder! Ble helt forelsket i Nitro :wub: Siter
MegaMarie Skrevet 31. August 2011 Rapporter Skrevet 31. August 2011 Nitro er supervakker! Det er så moro med dsg som er født svart i ansiktet, som deretter blir brunere og brunere! Mamma trodde ikke på meg når jeg sa Sookie kom til å bli brun etterhvert, men jammen meg hadde jeg ikke rett Siter
rottmaneier Skrevet 1. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2011 Jeg er så enig :wub: Hehe ja, det er vanlig at de blir brune i ansiktet, men er også noen som forblir svarte. Ophelia har jo blitt helt brun i ansiktet, Bali har beholdt en del svart. Så morsomt å se hvordan valpene blir som voksne Spent på om Nitro beholder den mørke viltfargen *krysse fingrene* Siter
Recommended Posts