Maren Skrevet 6. September 2011 Rapporter Skrevet 6. September 2011 Hihi, litt uvant med hannhund igjen, og at det er en "ting" i veien for å kunne lage prompelyder på magen hans kan låne magen til bea før den forsvinner Siter
rottmaneier Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2011 kan låne magen til bea før den forsvinner Haha Jeg har strikket genser til Nitro. Den passer nok bare en ukes tid Leke med storesøster Offe Flaggemus! Denne lille klumpen veier 2,4 kilo, og er en skikkelig ramp til tross for verdens mest uskyldige blikket Siter
Guest janson Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 Gratulerer med ny valp! Nitro var virkelig skjønn! Siter
Artemis Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 De søteste bekymringsrynkene der! Utrolig skjønn! Siter
LinL Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 åååh for et nydelig rynkefjes :wub: Siter
rottmaneier Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2011 Gratulerer med ny valp! Nitro var virkelig skjønn! De søteste bekymringsrynkene der! Utrolig skjønn! åååh for et nydelig rynkefjes :wub: Takk takk, jeg er så enig han har utrolig søte rynker Verden er en stor lekeplass syntes Nitro :icecream: Siter
rottmaneier Skrevet 11. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2011 Nitro er 9 uker idag, og han blir bare herligere og herligere. I helgen kjørte vi fra oslo til rogaland, og han sov hele veien! Og idag har han vært med på gårdshundtreff. Det var stas syntes Nitro, så han løp rundt og skulle leke med alle hundene og hilse på alle menneskene. En tryggere valp kunne jeg ikke bedt om! Kuler`n på sofaen Leke med storesøstrene mine Bali er opptatt med å leke med de andre Og Nitro sjekker opp damene Siter
LinL Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Og Nitro sjekker opp damene Det er aldri fortidlig å være på sjekker'n ! Rynkeer, Aro hadde bare litt rynker han, ble fort ferdig med de Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Herregud, så søt han er! Jeg er fan, ferdig med det! Siter
rottmaneier Skrevet 11. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2011 Det er aldri fortidlig å være på sjekker'n ! Rynkeer, Aro hadde bare litt rynker han, ble fort ferdig med de hihi neeeii Han her har veldig mye rynker, ingen av jentene hadde så mye! Herregud, så søt han er! Jeg er fan, ferdig med det! Han har fan allerede han Du får finne oss på en utstilling utover høsten/vinteren, så kan du kosemose lille rynkefjes. Det setter han nok pris på Siter
rottmaneier Skrevet 22. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2011 En liten oppdatering herifra Offe var som jeg har skrevet tidligere veldig dårlig og sår her og der. Etter 10 dager på antibiotika og smertestillende var hun frisk igjen. 2 dager etter, ble hun like dårlig igjen Vi bestemte oss for å dra til en annen dyrlege denne gangen for å kanskje få et annet synspunkt på saken. Dyrlegen fant ut av problemet med engang, og det hele endte med at hun måtte trekke 3 tenner! Hun hadde noe som heter Periodonpal, det vil si at tennene løsner fra kjevebeinet. Dette er en av de vanligste tannsykdommene hos hund, men ikke hos så unge hunder. Men nå er de trekt, og hun er på bedringens vei Hun har ikke spist noe annet enn ett par skjeer med a/d-for på 1 uke, så hun har gått ned nesten 2 kilo og alle musklene hennes er borte. Så nå begynner oppbyggingen av lillejenta igjen Slik så hun ut stakkars: Nitro bare vokser og vokser. Han blir 11 uker på søndag, og han er fremdeles en veldig herlig valp Han elsker mennesker og dyr, og vi er på en oppdagelsesferd daglig hvor vi bare tusler i valpetempo rundt i nabolaget. Han syns det er så morsomt, løper i full fart, hopper og spretter, tøffer seg og bare lever nyter liver som liten valp. Noen bilder tatt den siste uken Rampeblikket Banke storesøster litt Babymage Denne tingen klør! Godbit? Ophelia var frisk ett par dager: Slitsomt å være valp Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. September 2011 Rapporter Skrevet 22. September 2011 Mennesker kan også få periodontitt, så bruk tanntråd, puss tenner og skyll med Listerine! *Streng* Bra dere fant ut av det, stakkars Offe. Har Nitro hatt de mørke flekkene på ryggen hele tida? Han ser så stor og bollete ut nå. Siter
rottmaneier Skrevet 22. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2011 Er visst vanlig at hunder får det ved 6 års alder og oppover, så når hun bare er 1 år så var jo det litt tidlig! Men nå er det bare å forebygge, forebygge De mørke flekkene har vært der hele tiden, men de har blitt mørkere. Han veier nå 3 kilo, og han er veldig bollete Siter
Gjest Skrevet 22. September 2011 Rapporter Skrevet 22. September 2011 Stakkars Offe, godt den andre dyrlegen fant det ut, og at hun er bedre. Jeg legger onde planer om å stjele med meg Nitro, MOHaHa ( :wub: ) Siter
Sanne Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Så vakre hunder! og blir jo sååå valpesyk av Nitro da :wub: Siter
rottmaneier Skrevet 23. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2011 Stakkars Offe, godt den andre dyrlegen fant det ut, og at hun er bedre. Jeg legger onde planer om å stjele med meg Nitro, MOHaHa ( :wub: ) Ja, idag er hun faktisk mye bedre! Hun vil leke med de andre, og er hoppende glad som hun vanligvis er Hihi, jeg får passe ekstra godt på Nitro når vi møter deg neste gang da Så vakre hunder! og blir jo sååå valpesyk av Nitro da :wub: Tusen takk! Han er en valp med stor V altså Siter
rottmaneier Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2011 Nitro blir 12 uker på søndag, og da er det klart for 12-ukers vaksina. Tiden bare flyr jo! Han vokser og vokser, nå er han 25 cm høy og veier 3,5 kilo. Lille klumpen som snart har tatt igjen Offe Hun er forresten blitt erklært frisk Litt bilder fra turen idag Siter
Maren Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 gleder meg til å ta med meg bea å komme å hilse på du får ha kameraet ferdig ladet Siter
rottmaneier Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2011 gleder meg til å ta med meg bea å komme å hilse på du får ha kameraet ferdig ladet Det ble ladet inatt, så det er klart til å brukes når dere kommer Siter
Maren Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 flotters det var i 13 tiden på tirsdag? Siter
rottmaneier Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2011 flotters det var i 13 tiden på tirsdag? Jepp Siter
Maren Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 sender deg en sms om når jeg tar toget jeg da Siter
rottmaneier Skrevet 5. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2011 Nitro har blitt 12 uker! Oj oj oj, tiden flyr! På mandag var vi på 12-ukers kontroll, og det gikk supert som forventet. Han sjarmerte veterinærer og andre pasienter på venteværelset, og han merket ikke at han fikk sprøyte engang Han ble veid til 3,9 kilo og målt til 26 cm. Fine gutten det som vokser så jevnt og fint (foreløpig ). Nitro har begynt så smått å være med på jobb (hundelufting), men bare de turene hvor vi har rolige snille hunder. I tillegg har vi en dachs-valp på 16 uker som han "henger" med på turene Når han blir sliten får han sitte på armen, så det er ganske greit. Hver eneste nye hund han møter, bare logrer han og er supernysjerrig. Hopper og klatrer på de, og gir de en nuss Eneste hunden han var litt skeptisk til er en i nabolaget som er helt klin kokos. Fekter med labbene og hopper og spretter. Og dette er en "liten" labrador Så denne unngår vi å hilse på. Han har vært med på sin første utstillingstrening, og han tar tegninga veldig fort ved hjelp av klikker. Det er så morsomt når de lærer så fort! Litt bilder fra de siste ukene Er med på jobb Bali koser seg med bestevenninna si Full fart! Bilder tatt igår når Bea var på besøk Leke! Voffer på Bea Siter
Troika-09 Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2011 Oiii så stor han har blitt! Gleder meg til å se dere igjen alle sammen! Siter
rottmaneier Skrevet 5. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2011 Ja han vokser og vokser Snart tatt igjen Offe nå Ja, nå er det lenge siden! håper det går bra med jentene dine Siter
Recommended Posts