SaraS Skrevet 19. September 2010 Rapporter Skrevet 19. September 2010 Selma har jo fått en valp igjen, og jeg føler det er på tide å presentere både denne valpen og den forrige. Jeg har beholdt valpen fra A-kullet og lurer nå på om jeg skal beholde valpen fra B-kullet også. Det kom kun en valp i begge kullene, men det er tydelig at Selma viderebringer sine gode gener. Vi er svært fornøyd med begge valpene! Vi er litt usikre på hvem fedrene er i begge kull, men det er veldig tydelig at det er noen flotte karer! Mer om Selmas kull kan leses her: Link med forklaring A-kullet: Vi har valgt å kalle denne valpen Selmas A-Meeko Raccoon Oppstillingsbilde av Meeko: B-kullet: Denne valpen er feilfarget og vil ikke bli brukt i utstilling. Hun skal hete Selmas B-Ratatouille Rat. Oppstillingsbilde av Rattatulla: 5 Siter
Guest Jonna Skrevet 19. September 2010 Rapporter Skrevet 19. September 2010 Syns den fra B-kullet var feilfarget, likte spesielt godt bakbens vinklene Siter
SaraS Skrevet 19. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2010 Jeg må le litt av Ratatulla, hun er så søt. Nekter å stå med alle bena i bakken når vi tar oppstillingsbilder 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 19. September 2010 Rapporter Skrevet 19. September 2010 Haha, kjempesøte! Lurer på om ikke faren til den i A-kullet er blanding av dachs og noe fluffy? Den var ihvertfall veeeldig lang! Siter
Aya Skrevet 19. September 2010 Rapporter Skrevet 19. September 2010 Har du funnet noen kjøper til Ratatulla? Jeg er VELDIG interessert. Jeg er en jente i begynnelsen av tjueårene, student, og jeg ønsker meg en liten hund med masse pels som ikke trenger noe særlig mosjon. Jeg kan godt gå tur innimellom, men jeg er ikke noe glad i dårlig vær. Men har en stor og flott balkong på 4 kvadrat som den kan lufte seg på! kos Siter
SaraS Skrevet 19. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2010 Har du funnet noen kjøper til Ratatulla? Jeg er VELDIG interessert. Jeg er en jente i begynnelsen av tjueårene, student, og jeg ønsker meg en liten hund med masse pels som ikke trenger noe særlig mosjon. Jeg kan godt gå tur innimellom, men jeg er ikke noe glad i dårlig vær. Men har en stor og flott balkong på 4 kvadrat som den kan lufte seg på! kos Jeg kan sette deg på valpelista, du virker jo tross alt som en veldig god kandidat. Jeg ser at du har tenkt grundig gjennom dette og har forberedt deg godt. Hvis du setter inn 30 000kr på kontoen min så kan du hente valpen på flyplassen i London Den er ferdig chippet, vaksinert og har aaalle papirer i orden (i en alder av tre dager ) Siter
Aya Skrevet 19. September 2010 Rapporter Skrevet 19. September 2010 Fantastisk azz! Nå ble jeg glad! Pengene er overført nuh! Den kan blandes med chihuahua sant? Siter
MegaMarie Skrevet 19. September 2010 Rapporter Skrevet 19. September 2010 Haha, når jeg leste i "Akkurat Nå.." tråden ble jeg skikkelig sjokkert over at Gråtass syntes det var "ok" at Selma hadde hatt to kull før hun var 2 år gammel, og begge med ukjente fedre. Jeg MÅTTE jo bare inn å sjekke hva dette var for noe Kjempe morro! Jeg er forøvrig også meget interessert i valpen! Jeg er super motivert til å prøve å stille ut denne hunden her, selv om den er feilfarget. Som Jeanette sier, så har den meget gode bakbeinsvinkler. Kanskje dommeren blir blind pga dette og ser bortifra feilfargen Jeg går tur to ganger daglig med min nåværende hund, en sjivavva. Da går jeg opp til postkassen om morningen og henter avisen, og på ettermiddagen for å hente posten. Sjivavva'en er veldig fornøyd med dette Siter
Benedicte Skrevet 19. September 2010 Rapporter Skrevet 19. September 2010 Herlige oppstillingsbilder! Siter
Blondiemamma Skrevet 19. September 2010 Rapporter Skrevet 19. September 2010 Den i a kullet var en tanke bakhøy eller? Eller litt flat i manken kanskje?? Siter
fly Skrevet 20. September 2010 Rapporter Skrevet 20. September 2010 I følge vår historie så har jo Maria fått en sønn (Jesus) på en veldig lik måte som din tispe. Så i løpet av noen år, er jeg sikker på at du finner far til valpene, han gjemmer seg bare bak en sky for øyeblikket. Ellers så får jeg gratulere så mye med valpen som har kommet, den ser nydelig ut og du finner nok et godt hjem til den:) Siter
HHC Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Ikke fått med meg spøken så lurte litt på disse TO kullene med ukjente fedre Siter
armagnac Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 hahaha Genialt Når planlegges neste kull? Siter
SiriEveline Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Tinka har også en Rattatulla, selvom vi ikke har hatt noe innbilt her, så er det virkelig favorittleken! Siter
MiO Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Ikke for å skremme deg, men jeg tror at når du ikke er hjemme, så danser rottene på bordet! Antageligvis har hunden din forelsket seg i en sådan stund, og B-kullet ble en realitet. 1 Siter
potifa Skrevet 2. November 2010 Rapporter Skrevet 2. November 2010 Ha ha! Herlig oppstillingsbilde! Siter
Imre Skrevet 3. November 2010 Rapporter Skrevet 3. November 2010 Kan den gå på kattedo tror du? Jeg jobber 12 timer om dagen, men det er vel ikke noe problem. Den kan jo få selskap av katten min. Er også interessert av IPO, tror du den kan egne seg til det? Siter
Batis Skrevet 30. November 2010 Rapporter Skrevet 30. November 2010 Hehehe, fantastisk! Spesielt stå bildene *sitter og ler høyt på jobb her* (... ære være kontorlandskap... ) Siter
SaraS Skrevet 29. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2011 Da har ENDELIG C-kullet kommet. Dette er en kombinasjon jeg har hatt lyst å gjøre helt fra Selma var spevalp. Jeg er overrasket over at det denne gangen kom to, da hun tidligere kun har gitt en valp i hvert kull. Den ene valpen er feilfarget og MEGET lik valpen fra b-kullet, Selmas B-Ratatouille Rat (Ratatulla). Mens den andre valpen har spennede tegninger, og vil absolutt bli her på "Kennel Selmas". Her er det høy Naaawww-faktor! Jeg er usikker nå navn ennå, men tenker å bruke bokstaven C foran navnet, slik jeg har gjort i de to kullene før. Forslag tas mot med takk! Navn jeg har tenkt på til nå er: Valp1: Selmas C-aim a tigerprawn, og kallenavn Reka. Valp2: Salmas C-déjà vu hutte tu, og kallenavn Tulla. 2 Siter
tulip Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Skrevet 29. Mars 2011 *fnis* likte navnforslagene dine jeg! Siter
Recommended Posts