Gå til innhold
Hundesonen.no

På leting etter et passende hundenavn


Ane

Recommended Posts

Jeg har lyst at min kommende hund's navn skal passe bra med mitt navn, Ane. Jeg har også litt lyst til at det skal ligne litt på eldste hunden(11år) våres sitt, Ani. Blir litt minne om Ani når hun er borte.. :/

Den kan ikke hete Anine, fordi det er brukt opp, ellers tenker jeg på Annie, men det er litt vanskelig å rope..

Noen forslag? Det må ikke inneholde begge desse tingene, enten den ene eller begge, eller det kan også være forslag på artige navn! Eller noen du syns er fin.

Tispenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Anibus eller Anibu? Anibe, Anya, Anika, Anki, Anida, Anira osv.

Vet ikke helt hva du synes om menneskenavn på hund? Er det greit? Vil du helst at det skal begynne på A? :P

Mennskenavn syns jeg bare er kult! Har en kanin som heter Terje, og hadde to chinchillaer som het Rasmus og Marte ;)

Det må ikke begynne på A, men er et pluss :P

Likte Anira, det er på lista, takk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var kul ;) *savne buffy*

Anya was born as Aud in the ninth century in Sjornjost, a small Scandinavian village. Aud grew up raising rabbits and became an outsider in her community, which dismissed her as "odd", because of her strange mannerisms and out-of-the-ordinary ideas (such as not wanting to sell the rabbits she had been breeding, but instead give them to people in the village as gifts). She eventually falls in love with the boorish Olaf, a Viking warrior who enjoys hunting trolls and drinking at the bar. In 880, a furious Aud discovers that Olaf has cheated on her with a bar matron named Rannveig, and takes her revenge on him in the form of a spell. Aud had previously used magic against her past lovers as well, casting spells to create boils on the penis, for example, but this act of vengeance against Olaf attracts the demon D'Hoffryn, who offers to transform her into a vengeance demon for scorned women. D'Hoffryn gives Aud the new name Anyanka, and a pendant with the power to grant wishes.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya: And I wasn't talking about your date anyway. I was talking about this sham date of Xander's. I think it's part of a plan to make me jealous.

Buffy: Well, it's not working.

Anya: Are you nuts? Of course it's working. Observe my-my bitter ranting. Hear the shrill edge of hysteria in my voice.

Buffy: Um, I should really go find something else to wear.

Anya: Fine, go. Leave me here to stew in my impotent rage. I'm also gonna pee, so you should probably go.

:icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

play.com har de til ca en hundrings pr sesong og sender fraktfritt. :icon_confused:

Spike er brennheit og det er sinnahekse-Willow også. ("Bored now.") Rawr! Aaah... Den serien er tilnærmet feilfri.

Og, og, OG! Om du er en generell Joss Whedon fan, ikke bare Buffy, så er Dr. Horrible en genistrek av rang. Sånn med det samme man er på tipser'n.

*klaske venstre lanke pga OT post* Fysjameg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anime?

Da tanker jeg heller sånn anime filmer ol. :lol:

Aini?

*Med på lista* :lol: Takk

(Ane)-Anka :D

Haha :) det var morsomt da, kanskje jeg skal skrive det ned til senere! haha :)

Annie syns jeg virker supert for valpisen :D

Amy, Ally, Aily, Alta (!), Athea, AneBe (hihi)

Men nå veit jeg at du sjelden liker mine navneforslag, så stopper der :)

Haha :) Ja, liker Annie. Det har jeg med videre hvertfall :D AneBe ja.. hahah :D

Anine

Aline

Anti

Tane

Tani

Anine er som sagt brukt opp^ De andre var fine! *Med på lista* takk :D

Pane!

Hahah :D

Kjenner en hund som heter Annie jeg, altså ænni.. og det fungerer supert og er et fint navn..:lol:

Ja, får se om valpen er en Annie :lol: (Er ikke før neste sommer da... LEEENGE!)

Anyanka. Men du er kanskje for ung for å sette pris på Buffy? :)

Det var litt kult! Tar det med på lista jeg :D Takk. Buffy, var det en sånn vampyrgreie? haha :D

Anine...? Da har du både Ane og Ani i det, med litt godvilje :D

Ja, men det er som sagt ikke aktuelt, fordi vi har brukt det før. Dog på en valp som døde under fødsel av Ani. Derfor vil jeg ikke bruke det, det er liksom den valpens navn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...