Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetstrening

Wanderlust

Recommended Posts

Skrevet

Lurte på det kanskje var noen her inne som kunne tenkt seg å tatt en treningsøkt i løpet av uka? sted aner jeg ikke, men ekeberg f.eks?

Noen interesse for det? :icon_confused:

Skrevet

Vi er et par som trener sammen hver søndag, du er velkommen til å joine! Litt usikker på hvor det blir nå på søndag, tror det blir et sted i nærheten av Sognsvann vi har funnet (ikke i nærheten av turløypene altså).

Send meg en epost på [email protected] om du vil være med, så sender jeg tid og sted (gjelder forsåvidt andre interesserte også.

Skrevet

Når på fredagen evt da? :icon_confused: Tror jeg har mulighet da, om det ikke blir for sent. Ellers passer onsdag og torsdag også.

Kan vi ta det oppe på ekebergsletta? På motsatt side av veien enn campingen er f.eks?

Skrevet

Litt usikker når det passer for oss på fredag, mistenker at det må bli litt utpå ettermiddagen isåfall. Men vi hiver oss med om det blir et tidspunkt vi kan, tenker jeg.

Skrevet

Blir trening på ekebergsletta, like ved campingen, men på motsatt side av veien blir det vel (Ligger en liten barnehage der vi er), klokken 3 i dag.

Så de som vil kan slenge seg med :D

Skrevet

Hvis jeg skal henge meg på dette, må jeg rappe på! *pakker sammen og løper hjem for å spise og pakke stæsj*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...