Saphire Skrevet 10. September 2010 Rapporter Skrevet 10. September 2010 Sikkert startet en slik tråd før, men det er alltid gøy å le av hundene når de ligger i morsomme stillinger Startet med Frost jeg, bildet er faktisk nettopp tatt..måtte nesten bortpå henne for å se at hu pustet... Må gjerne legge ut bilder av deres hunder..
Vimsan Skrevet 10. September 2010 Rapporter Skrevet 10. September 2010 Så härlig! Jag ska pröva få till ett knipps när Casper sover i en märklig position också hihi
uisaksen Skrevet 10. September 2010 Rapporter Skrevet 10. September 2010 Hahahahaha genialt at du måtte sjekke etter liv! Lizzi min fosterhund som er blanding av rottweiler og leonberger ligger sånn, og også som en frosk med beina rett bakover.. Ler hver dag av henne, men hun hopper opp før jeg får hentet kameraet, hahahah tror hun er kamera-sky
Mardina Skrevet 10. September 2010 Rapporter Skrevet 10. September 2010 Kanskje ikke så rar sovestilling her, men synes no at ho var søt her likevel
Banshee Skrevet 11. September 2010 Rapporter Skrevet 11. September 2010 sovende hunder er så søte. - Dårlig oversikt på bildet, men her ligger Eddie på rygg i armkroken til samboeren min, innpakket i et teppe Mer ryggligging... Blade stjeler senga til Eddie Og halve Blade stjeler den andre senga til Eddie Skjønner ikke at han klarte å sovne i dem Han har en sofa og en dyne selv som han bruker mest da, heldigvis.
Saphire Skrevet 11. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2010 Haha, ja de sengene var litt små til han gitt. Men er det ikke alltid slik, at gresset er grønnere på andre siden ?!
Banshee Skrevet 11. September 2010 Rapporter Skrevet 11. September 2010 Ok, overtrøtt nå *gå og legge seg*
Hermes Skrevet 11. September 2010 Rapporter Skrevet 11. September 2010 Hermes er stadig å finne i denne posisjonen.
SiriEveline Skrevet 11. September 2010 Rapporter Skrevet 11. September 2010 Finn 2 feil Den brune sengen som münsterländeren ligger i er den minste fra Kennel
Hermes Skrevet 11. September 2010 Rapporter Skrevet 11. September 2010 Jeg måtte stjele et bilde fra en annen tråd her inne (trykk på bildet for å se hvilken tråd). Han Nansen har funnet seg til rette:
Marianne&Java Skrevet 11. September 2010 Rapporter Skrevet 11. September 2010 Java har også en tendens til å se temmelig dust ut når hu sover Litt dårlig kvalitet pga mobilbilde...
Blondiemamma Skrevet 11. September 2010 Rapporter Skrevet 11. September 2010 Baby Blondie har sovnet i buret sitt ZZZZzzzzzzzzz...
Troika-09 Skrevet 11. September 2010 Rapporter Skrevet 11. September 2010 Og nærbilde: Vakker ikke sant hehehehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar