Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling på Bønes (bsbk) 25/26 sept'10


Synnikken

Recommended Posts

Nærmer seg med stormskritt!

Hvem skal på utstilling her i Bergen denne helgen? Hva skal du stille?

På lørdagen skal jeg stille på en annen mindre utstilling i nærheten, men søndag skal jeg stille Boris her.

Gleder meg.

Caius kommer til å være med som maskot, så om noen vil hilse på skal vi nok få fikset det :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Caius kommer til å være med som maskot, så om noen vil hilse på skal vi nok få fikset det ;)

Jeg kommer selvsagt bort og kosenapper Caius :getlost:

Er der oppe begge dager. Belgerklubben har spesial lørdagen, og da skal jeg bare ha med meg Roma, og skal også stille forverts-valpen Tira.

Gigi skal få lov til å ligge og gro og vokse ;) ;) ;)

Søndag skal jeg stille Roma og Bravo ;)

Jeg skal opp og se på belgerne begge dager, tenker jeg. Også skal vi stille i lydighet klasse 2 :wub: Husker ikke en gang hvilke dag lydigheten går på, men satser på at jeg finner ut av det i tide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg med stormskritt!

Hvem skal på utstilling her i Bergen denne helgen? Hva skal du stille?

På lørdagen skal jeg stille på en annen mindre utstilling i nærheten, men søndag skal jeg stille Boris her.

Gleder meg.

Caius kommer til å være med som maskot, så om noen vil hilse på skal vi nok få fikset det ;)

Kommer med Nemi begge dager, Luno har ikke pels så han får bli hjemme. Og å kjekt at Caius kommer, og ikke minst så praktisk at det er ledig i dobbeltburet siden Luno blir hjemme :getlost:

Jeg kommer selvsagt bort og kosenapper Caius :wub:

Jeg skal opp og se på belgerne begge dager, tenker jeg. Også skal vi stille i lydighet klasse 2 ;) Husker ikke en gang hvilke dag lydigheten går på, men satser på at jeg finner ut av det i tide :)

Oho, håper det ikke kræsjer med utstillingen så vi får sett dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med Nemi begge dager, Luno har ikke pels så han får bli hjemme. Og å kjekt at Caius kommer, og ikke minst så praktisk at det er ledig i dobbeltburet siden Luno blir hjemme :getlost:

Og enda mer praktisk at jeg har plass til det dobbeltburet i min bil :wub:

Oho, håper det ikke kræsjer med utstillingen så vi får sett dere ;)

Hihi, kanskje du kan hjelpe meg med å huske på hvilke dag vi skal i lydighetsringen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med Nemi begge dager, Luno har ikke pels så han får bli hjemme. Og å kjekt at Caius kommer, og ikke minst så praktisk at det er ledig i dobbeltburet siden Luno blir hjemme :getlost:

*ler* Jammen, det er greit.. Vet hvor du bor så henter han hjem igjen når du blir gal av sutringen *fnis*

Og enda mer praktisk at jeg har plass til det dobbeltburet i min bil :wub:

Kjøp din egen saluki! :);)

Lydigheten går lørdag btw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda mer praktisk at jeg har plass til det dobbeltburet i min bil ;)

:wub:

*ler* Jammen, det er greit.. Vet hvor du bor så henter han hjem igjen når du blir gal av sutringen *fnis*

;)

;)

Tusen takk, da regner jeg med at du hjelper EA med å holde styr på meg? :getlost:

Uhu, tenker Synnøve skal få jobben med å holde styr på begge to jeg siden jeg sliter litt i den avdelingen jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Tusen takk, da regner jeg med at du hjelper EA med å holde styr på meg? :getlost:

Erhm.. ja Jum.. prøve! ;)

Uhu, tenker Synnøve skal få jobben med å holde styr på begge to jeg siden jeg sliter litt i den avdelingen jeg og :wub:

:) Hmm... mon tro om jeg ikke får ta med litt gaffatape ellernoe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så søøøt han er! Tror jeg kan skimte noen tegninger der, ja
    • Syns jeg begynner å se antydninger til at han har arvet pappan sin farge 😍 Flere som ser det? 
    • Nei, jeg begrenser ikke pga. vaksinasjon. De hunder vi omgås er generelt både vaksinerte og friske, og det er de mine får hilse på i den perioden fordi jeg vil at de skal ha trygge, fine hundemøter. Tilfeldige andre hunder for de øve på å ikke bry seg med. Smitte i miljø tenker jeg lite på, da vi bor avsides og ikke bruker hundeparker ol. Valpekurs liker jeg vente med en måned eller to, slik at de er gamle nok til å trene gode økter og holde ut et helt kurs  
    • Sosialiseringsvinduet er frem til 12 uker sies det, selv om dette ikke stemmer helt så er det fortsatt veldig viktig å utsette valpen for det hen skal senere også, men i kontrollerte former. Både å fysisk møte andre trygge hunder for å utvikle språk og lære grenser, samt lære at man ikke skal hilse på alle hunder man møter på er viktig. Mange valper vaksineres før levering også, det har hvertfall de jeg har hatt vært selv om praksisen varierer litt. 
    • Vi har brukt Dog Breeding Science i Australia for å teste for ILM (Intestinal lipid malabsorption). Betalte rundt 400 kr og sendte spyttprøve.  De har utviklet en test for kelpier på denne sykdommen. Finnes visst og noen i Tyskland som har tatt utgangspunkt i testen som ble utviklet i Australia eller noe slikt, men vi brukte den i Australia da oppdretter tipset om den.  Fikk e-post om at hvis vi ønsket å teste noe mer så kunne de bruke prøvene til å teste i en kort periode. Ble litt nysgjerrig på fargetesting ettersom jeg håper han har arvet faren sin shaded/ghost tan farge. Men jeg vet ikke hvor mye svaret hadde gitt meg, jeg kan og bare vente å se hva han blir. Foreløpig tydelige antygdninger til at han vil bli shaded/ghost tan 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...