Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling på Bønes (bsbk) 25/26 sept'10

Synnikken

Recommended Posts

Nærmer seg med stormskritt!

Hvem skal på utstilling her i Bergen denne helgen? Hva skal du stille?

På lørdagen skal jeg stille på en annen mindre utstilling i nærheten, men søndag skal jeg stille Boris her.

Gleder meg.

Caius kommer til å være med som maskot, så om noen vil hilse på skal vi nok få fikset det :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Caius kommer til å være med som maskot, så om noen vil hilse på skal vi nok få fikset det ;)

Jeg kommer selvsagt bort og kosenapper Caius :getlost:

Er der oppe begge dager. Belgerklubben har spesial lørdagen, og da skal jeg bare ha med meg Roma, og skal også stille forverts-valpen Tira.

Gigi skal få lov til å ligge og gro og vokse ;) ;) ;)

Søndag skal jeg stille Roma og Bravo ;)

Jeg skal opp og se på belgerne begge dager, tenker jeg. Også skal vi stille i lydighet klasse 2 :wub: Husker ikke en gang hvilke dag lydigheten går på, men satser på at jeg finner ut av det i tide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg med stormskritt!

Hvem skal på utstilling her i Bergen denne helgen? Hva skal du stille?

På lørdagen skal jeg stille på en annen mindre utstilling i nærheten, men søndag skal jeg stille Boris her.

Gleder meg.

Caius kommer til å være med som maskot, så om noen vil hilse på skal vi nok få fikset det ;)

Kommer med Nemi begge dager, Luno har ikke pels så han får bli hjemme. Og å kjekt at Caius kommer, og ikke minst så praktisk at det er ledig i dobbeltburet siden Luno blir hjemme :getlost:

Jeg kommer selvsagt bort og kosenapper Caius :wub:

Jeg skal opp og se på belgerne begge dager, tenker jeg. Også skal vi stille i lydighet klasse 2 ;) Husker ikke en gang hvilke dag lydigheten går på, men satser på at jeg finner ut av det i tide :)

Oho, håper det ikke kræsjer med utstillingen så vi får sett dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med Nemi begge dager, Luno har ikke pels så han får bli hjemme. Og å kjekt at Caius kommer, og ikke minst så praktisk at det er ledig i dobbeltburet siden Luno blir hjemme :getlost:

Og enda mer praktisk at jeg har plass til det dobbeltburet i min bil :wub:

Oho, håper det ikke kræsjer med utstillingen så vi får sett dere ;)

Hihi, kanskje du kan hjelpe meg med å huske på hvilke dag vi skal i lydighetsringen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Jammen, det er greit.. Vet hvor du bor så henter han hjem igjen når du blir gal av sutringen *fnis*

Og enda mer praktisk at jeg har plass til det dobbeltburet i min bil :wub:

Kjøp din egen saluki! :);)

Lydigheten går lørdag btw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda mer praktisk at jeg har plass til det dobbeltburet i min bil ;)

:wub:

*ler* Jammen, det er greit.. Vet hvor du bor så henter han hjem igjen når du blir gal av sutringen *fnis*

;)

;)

Tusen takk, da regner jeg med at du hjelper EA med å holde styr på meg? :getlost:

Uhu, tenker Synnøve skal få jobben med å holde styr på begge to jeg siden jeg sliter litt i den avdelingen jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Tusen takk, da regner jeg med at du hjelper EA med å holde styr på meg? :getlost:

Erhm.. ja Jum.. prøve! ;)

Uhu, tenker Synnøve skal få jobben med å holde styr på begge to jeg siden jeg sliter litt i den avdelingen jeg og :wub:

:) Hmm... mon tro om jeg ikke får ta med litt gaffatape ellernoe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...