Theri Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Hei alle sammen! Om fem (evt seks) uker får vi endelig valp! Da drar vi til Sverige for å hente vår lille staffordshire bull terrier gutt! Vi gleder oss kjempemasse! Sønnen vår på 5 år har fått bestemme navn, og knøttet skal hete Bolt! Valpene ble født i midten av august, så vi må bare smøre oss med tålmodighet frem til de blir leveringsklare.
Theri Skrevet 5. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2010 Skal legge inn bilder så snart jeg vet hvilken valp vi får. Når valpene er ca seks uker gamle får vi vite hvilken som blir vår. Det er fordi oppdretter da har rukket å se hvordan gemyttet og oppførselen deres er, og har bestemt hvilken av de som egner seg best for oss som barnefamilie. Jeg gleder meg! Det er bare to guttevalper i dette kullet, og begge to var kjempenydelige, så uansett hvilken vi får så kommer vi til å få en skikkelig hjerteknuser!
TonjeRA Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Gratulerer!! Så koselig, og ikke minst en herlig rase! Hvilken oppdretterskal dere ha fra?
Theri Skrevet 5. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2010 Vi kjøper fra Kennel Joddricks! Var der for en uke siden å hilste på oppdretter, valpemor, og et eldre valpekull, og jeg er trygg på at vi kjøper valp fra en virkelig seriøs oppdretter som virkelig bryr seg om hundene sine.
TonjeRA Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Godt å høre! er så mye rart i den staffejungelen... Lykke til! Gleder meg masse til å se bilder av klumpen...
c@thrine Skrevet 19. September 2010 Rapporter Skrevet 19. September 2010 Fler som snart får en liten Staff Vi skal hente vår i Sverige om 4 uker.. Var å besøkte han i går og falt pladask hele familien Men vi er helt uerfarne mtp hund og mottar mer enn gjerne gode tips om hvordan vi skal ta han imot. Det hører vel med til historien at det finnes en 2 år gammel hann katt i huset også, som er VELDIG mammadalt!!
Heidihj Skrevet 19. September 2010 Rapporter Skrevet 19. September 2010 Så koselig! Gleder meg til å se bilder av det lille vidunderet Gratulerer så masse!
Pan Skrevet 24. September 2010 Rapporter Skrevet 24. September 2010 Dere som skal ha dere staff, husk å sørge for at det blir tatt blodprøve som sendes inn FØR dere passerer grensa! Det SKAL gjøres med staffen.
c@thrine Skrevet 24. September 2010 Rapporter Skrevet 24. September 2010 Dere som skal ha dere staff, husk å sørge for at det blir tatt blodprøve som sendes inn FØR dere passerer grensa! Det SKAL gjøres med staffen. Ja, det tar oppdretter seg av :-) Bare 3 uker igjen nå....
Pan Skrevet 25. September 2010 Rapporter Skrevet 25. September 2010 Det er bra! Husk å få med en kopi av blodprøveskjemaet.. Det skal følge med papirene inn når du omregistrerer valpen..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar