Gå til innhold
Hundesonen.no

Steinkjer Hundeklubb


Anita F

Recommended Posts

Jeg stilte Jubi i dag. Hun var eneste dalmatiner, men med en 'streng' dommer var jeg driiiitnervøs..

Men jeg kunne smile etterpå :D

Full pott :D Cert og BIR.

Jeg var en stund i tvil om jeg ville bli igjen til gruppa, siden jeg blir så forferdelig nervøs i ringen. Men så traff jeg kjentfolk da.. og ble værende. Og hun ble BIG i sterk konkurranse mot seg selv også :wub:

I BIS-finalen rakk vi ikke opp, gratulerer til vinnerene :D

58462_429666621430_533231430_5668692_3790128_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke katalogen her, men det var bare en hund i gruppe tre til finalen. Ingen av de andre hadde fått BIR. Men jeg kan sjekke katalogen i morgen ( den ligger i bilen og jeg gidder ikke gå ut nå :D )

Hæ? Fikk alle gr. 3 rasene stille? Og så ble det kun èn i grupperingen? :wub:

Uansett - gratulerer med Jubi, dere er jo i storslaget for tiden, cert på cert på cert.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :D Grattis!

Noen som vet om det var noen parson russell terriere der?

Vet ikke om det var noen valper, men voksne parson fikk ikke stille.

Hæ? Fikk alle gr. 3 rasene stille? Og så ble det kun èn i grupperingen? :wub:

Uansett - gratulerer med Jubi, dere er jo i storslaget for tiden, cert på cert på cert.. :D

Nei, det var bare tre raser i gruppe 3 som fikk stille og det var brasiliansk-, japansk- og yorkshire terrier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Grattis så mye med kjempe resultater:)

Jeg er også kjempe fornøyd med helgens resultater, Courtborne Loke Cert og 2 bh..No, Latv Ch Latv clubv-09 Courtborne Chara mar Cheidon Bir, Big 3 (saluki) Whippet valpen vår Courtborne Hera ble BIR, BIG og BEST IN SHOW gjett om vi er stolte over lille jenta vår da:)

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med supre resultater :icon_cry:

Var der ikke selv, men en av våre "bebisser" (Kingwanas Glory Of The Spotlight) avsluttet sin valpekarriere ved å bli BIR; BIG og BEST IN SHOW valp :console:

(Tror iallefall det var her? Hun var på to utstillinger i helgen. Lørdag ble hun BIR; BIG og BIS-4, mens hun gikk helt til BIS på søndagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...