Gå til innhold
Hundesonen.no

Potesokker

TonjeM

Recommended Posts

Skrevet

Ja, jeg spurte hun som har onkelen til Pøbel om hvilken størrelse hun hadde, og det var L, men anbefalte M bak. Teit som jeg er, tenkte jeg at jeg hadde en stooor hund, men ikke SÅ stor. :) Men de har grei borrelåsløsning, så det går nok fint.

• 2 weeks later...
Skrevet

Heisann.

Jeg fikk nettop en fiks ide, hva med å sy fast en liten tråd til totesokken og derfra til nermeste plass på dekken?

Så hvis hunden løper dem av seg så dingler dem etter i tråden?

Bare en ide, hvis det frister noen å prøve så.

Edit: Eller et tynt strikk.

Guest lijenta
Skrevet

Heisann.

Jeg fikk nettop en fiks ide, hva med å sy fast en liten tråd til totesokken og derfra til nermeste plass på dekken?

Så hvis hunden løper dem av seg så dingler dem etter i tråden?

Bare en ide, hvis det frister noen å prøve så.

Edit: Eller et tynt strikk.

Skjønner dine er vant til å bli kled på :) Her bruker vi potesokker lenge før vi bruker dekken og ja vi mister potesokker

Skrevet

Egentlig ganske lurt, men det blir jo mye tråd/strikk da, som kan henge seg fast i ting og sånn, ser for meg at det blir litt surr? Egentlig skulle de jo bare hatt en heldekkende dress, som baby sparkebukser :P

Skrevet

Det må da og være mulig å heller sy det til en rund borrelås da? Slik at det blir som de dingsene som bestefar brukte for å holde sokkene oppe.

Åhærregud :icon_confused:

Guest lijenta
Skrevet

Det må da og være mulig å heller sy det til en rund borrelås da? Slik at det blir som de dingsene som bestefar brukte for å holde sokkene oppe.Åhærregud :icon_confused:

haha :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...