Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet

Maren

Recommended Posts

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Jeg stiller Oliver i junior, Fredrik i unghund og Eros og Aslak i åpen, samt ei tispe i åpenklasse. :D

Jeg gidder ikke å stille Bella i samme klasse som Dropse, så hun er ikke påmeldt. :P

Kanskje like greit siden hun begynte å røyte i dag.

Rom er bestilt på motellet like over veien. Gleder meg jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til dommeren Elisabeth janzon (Sverige) og veit hva hun foretrekker??

Vet du at du kan sjekke på Hunddata hva dommere har gjort på svenske utstillinger før? Et godt hjelpemiddel, i hvert fall om du kjenner de svenske GD'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at du kan sjekke på Hunddata hva dommere har gjort på svenske utstillinger før? Et godt hjelpemiddel, i hvert fall om du kjenner de svenske GD'ene.

Nei, det viste jeg ikke :lol: Skal se om jeg finner ut av det :lol: Prøvde å fine noen kritikker hun hadde skrevet uten hell :lol:

Edit: Ser ut til å være streng, streng, streng i hvertfall :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Da er PM til Hamar lagt ut HER

Bare 15 tervueren påmeldt, det er bare 6 mer enn hva det var på Våler for samme dommer - det er litt dårlig. 9 groenendael - ingen maller eller krølledyr.

Fremmøte klokken 10:00 faktisk - men jeg har tenkt å være der før fuglene fiser jeg - har vært på Hamar før og jeg har ikke tenkt å gå mange mil for å komme til utstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvin skal stilles, og Marianne skal heie :icon_redface:

Edit: altså, begge Mariannene skal heie siden det ser ut til at Linux ikke skal stilles

Jaaa, jeg skal heie! Bestemte meg for at det ikke ble å stille ut Linux her, siden Birgitta sa hun ikke syns det var nødvendig bare for henne liksom... Og det kan være litt deilig å ikke trenge å skulle inn i ringen, men jeg TROR jeg kommer til å få litt abstinenser;) Det blir sikkert masse publikum da, siden det kommer en del kooikerfolk til avlsrådemøtet der oppe også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvin skal stilles, og Marianne skal heie :icon_redface:

Edit: altså, begge Mariannene skal heie siden det ser ut til at Linux ikke skal stilles

TI kooikere!! Det blir jo kjempekonkurranse (i forhold til vanlig)... Nå angrer jeg at jeg ikke har meldt på!! Men jeg kommer, og jeg skal heie! For jeg mistenker at det blir flere gode hunder... (Linux får bare stå å glitre utenfor ringen han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TI kooikere! Det blir jo kjempekonkurranse (i forhold til vanlig)... Nå angrer jeg at jeg ikke har meldt på! Men jeg kommer, og jeg skal heie! For jeg mistenker at det blir flere gode hunder... (Linux får bare stå å glitre utenfor ringen han;)

Ojoj Da er det bare å finpusse og jobbe med ringtrening og bord og hele pakka. Og satse på at formen min og hans er super akkurat den dagen. Jeg har jo så fin hund, så må få vist han fram max :icon_confused:

Linux får skinne på siden ja, sende lykkehilsninger til broren sin som han egentlig ikke liker hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...