Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet

Maren

Recommended Posts

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Jeg stiller Oliver i junior, Fredrik i unghund og Eros og Aslak i åpen, samt ei tispe i åpenklasse. :D

Jeg gidder ikke å stille Bella i samme klasse som Dropse, så hun er ikke påmeldt. :P

Kanskje like greit siden hun begynte å røyte i dag.

Rom er bestilt på motellet like over veien. Gleder meg jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til dommeren Elisabeth janzon (Sverige) og veit hva hun foretrekker??

Vet du at du kan sjekke på Hunddata hva dommere har gjort på svenske utstillinger før? Et godt hjelpemiddel, i hvert fall om du kjenner de svenske GD'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at du kan sjekke på Hunddata hva dommere har gjort på svenske utstillinger før? Et godt hjelpemiddel, i hvert fall om du kjenner de svenske GD'ene.

Nei, det viste jeg ikke :lol: Skal se om jeg finner ut av det :lol: Prøvde å fine noen kritikker hun hadde skrevet uten hell :lol:

Edit: Ser ut til å være streng, streng, streng i hvertfall :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Da er PM til Hamar lagt ut HER

Bare 15 tervueren påmeldt, det er bare 6 mer enn hva det var på Våler for samme dommer - det er litt dårlig. 9 groenendael - ingen maller eller krølledyr.

Fremmøte klokken 10:00 faktisk - men jeg har tenkt å være der før fuglene fiser jeg - har vært på Hamar før og jeg har ikke tenkt å gå mange mil for å komme til utstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvin skal stilles, og Marianne skal heie :icon_redface:

Edit: altså, begge Mariannene skal heie siden det ser ut til at Linux ikke skal stilles

Jaaa, jeg skal heie! Bestemte meg for at det ikke ble å stille ut Linux her, siden Birgitta sa hun ikke syns det var nødvendig bare for henne liksom... Og det kan være litt deilig å ikke trenge å skulle inn i ringen, men jeg TROR jeg kommer til å få litt abstinenser;) Det blir sikkert masse publikum da, siden det kommer en del kooikerfolk til avlsrådemøtet der oppe også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvin skal stilles, og Marianne skal heie :icon_redface:

Edit: altså, begge Mariannene skal heie siden det ser ut til at Linux ikke skal stilles

TI kooikere!! Det blir jo kjempekonkurranse (i forhold til vanlig)... Nå angrer jeg at jeg ikke har meldt på!! Men jeg kommer, og jeg skal heie! For jeg mistenker at det blir flere gode hunder... (Linux får bare stå å glitre utenfor ringen han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TI kooikere! Det blir jo kjempekonkurranse (i forhold til vanlig)... Nå angrer jeg at jeg ikke har meldt på! Men jeg kommer, og jeg skal heie! For jeg mistenker at det blir flere gode hunder... (Linux får bare stå å glitre utenfor ringen han;)

Ojoj Da er det bare å finpusse og jobbe med ringtrening og bord og hele pakka. Og satse på at formen min og hans er super akkurat den dagen. Jeg har jo så fin hund, så må få vist han fram max :icon_confused:

Linux får skinne på siden ja, sende lykkehilsninger til broren sin som han egentlig ikke liker hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...