Gå til innhold
Hundesonen.no

Jente kaster levende valper i elv


Morgaine

Recommended Posts

Hvorfor tar ingen dyrevernsorganisasjon over valpene? Siden de nå er hos en gammel dame som har verken råd eller ressurser til og ha de... Dette har vært en stor sak, og masse dusør utlovet, men når valpene først er funnet skal det ikke gjøres noe'?

Det var det jeg og stusset litt over... Får det ikke helt til å stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10036163

:wub:

(VG Nett) Fem av de seks valpene som ble kastet i elva av en bosnisk jente, skal ha blitt reddet opp av vannet av en 75-åring.

edit;

ops, skulle dette vært skrevet i den andre tråden :S men dette er jo en ny nyhet, på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg skal se videoen som det har vært så mye snakk om, når jeg vet at de overlevde. Men stakkars den siste som ikke klarte seg :wub:

Nei fy ****, hun kaster dem jo bokstavelig talt??!! Trodde det dreide seg om en pose med valper eller noe, ikke at det er noe bedre, men dette er jo bare helt groteskt, hva slags person gjør slik???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD NÅ BLE JEG GLAD!!

Unskyld for de store bokstavene, men dette må feires...

Nå ble jeg hoppende glad, og jeg har endelig tro på at verden ikke bare er ille.

Når jeg så filmen, så hadde jeg så lyst til å hoppe gjennom skjermen å gi henne en på tryne.

Men nå ble jeg bare glad inni meg, og er så glad på valpenes vegne!

Du har reddet dagen min med å legge ut denne nyheten, TUSEN TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på en ting..BULLSHIT!

Jeg så filmen flere ganger fordi jeg tenkte kanskje(håpet kanskje) det var "kødd" hele filmen i og med at valpene forsvant i øvre kameravinkel nesten hver gang hun kasta...ergo jeg tenkte at hvis man skulle unnskylde henne med at det kanskje var en "spøk" så ville jeg se om det da kunne våre mulig og bytte noe levende med noe dødt utenfor kameravinkel...

Husker ikke hvorfor jeg måtte se på dette,men tror det var fordi noen lurte på om det var juks...så jeg tenkte om det var mulig..

Derfor så jeg valpene på filmen ganske nøye hver gang,og den bøtta de var i var ikke sååå stor,og man så tydelig hvor mye luft der var mellom valpene når hun tok de opp.Altså man så det hvite i bøtta når det var flere igjen oppi.

De valpene hu dama har er MYE større.Jeg er overbevist om at dette ikke er samme valpene!

Tror de dysser dette ned nå..filmen er jo fjernet så ingen kan gå tilbake og se nøye etter...og fryse bildene av valpene for å se om det er de samme...

Jeg er overbevist om at valpene hu dama har er langt mer lodne av type,og eldre enn dem som ble kasta uti...

Så det irriterer meg at de har fjernet filmen sånn at vi ikke kan se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på en ting..BULLSHIT!

Jeg så filmen flere ganger fordi jeg tenkte kanskje(håpet kanskje) det var "kødd" hele filmen i og med at valpene forsvant i øvre kameravinkel nesten hver gang hun kasta...ergo jeg tenkte at hvis man skulle unnskylde henne med at det kanskje var en "spøk" så ville jeg se om det da kunne våre mulig og bytte noe levende med noe dødt utenfor kameravinkel...

Husker ikke hvorfor jeg måtte se på dette,men tror det var fordi noen lurte på om det var juks...så jeg tenkte om det var mulig..

Derfor så jeg valpene på filmen ganske nøye hver gang,og den bøtta de var i var ikke sååå stor,og man så tydelig hvor mye luft der var mellom valpene når hun tok de opp.Altså man så det hvite i bøtta når det var flere igjen oppi.

De valpene hu dama har er MYE større.Jeg er overbevist om at dette ikke er samme valpene!

Tror de dysser dette ned nå..filmen er jo fjernet så ingen kan gå tilbake og se nøye etter...og fryse bildene av valpene for å se om det er de samme...

Jeg er overbevist om at valpene hu dama har er langt mer lodne av type,og eldre enn dem som ble kasta uti...

Så det irriterer meg at de har fjernet filmen sånn at vi ikke kan se...

Filmen ligger fortsatt HER.

Er nok et forsøk på å dysse ned saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på en ting..BULLSHIT!

Jeg så filmen flere ganger fordi jeg tenkte kanskje(håpet kanskje) det var "kødd" hele filmen i og med at valpene forsvant i øvre kameravinkel nesten hver gang hun kasta...ergo jeg tenkte at hvis man skulle unnskylde henne med at det kanskje var en "spøk" så ville jeg se om det da kunne våre mulig og bytte noe levende med noe dødt utenfor kameravinkel...

Husker ikke hvorfor jeg måtte se på dette,men tror det var fordi noen lurte på om det var juks...så jeg tenkte om det var mulig..

Derfor så jeg valpene på filmen ganske nøye hver gang,og den bøtta de var i var ikke sååå stor,og man så tydelig hvor mye luft der var mellom valpene når hun tok de opp.Altså man så det hvite i bøtta når det var flere igjen oppi.

De valpene hu dama har er MYE større.Jeg er overbevist om at dette ikke er samme valpene!

Tror de dysser dette ned nå..filmen er jo fjernet så ingen kan gå tilbake og se nøye etter...og fryse bildene av valpene for å se om det er de samme...

Jeg er overbevist om at valpene hu dama har er langt mer lodne av type,og eldre enn dem som ble kasta uti...

Så det irriterer meg at de har fjernet filmen sånn at vi ikke kan se...

Det er jo ikke de samme valpene! Ser man på filmen: http://www.liveleak.com/view?i=bb4_1283184704 så har valpene hvite poter og mager, disse valpene: http://www.vecernji.hr/vijesti/stence-koji-su-baceni-rijeku-spasila-je-baka-ruza-clanak-186868 har brune poter... eller er jeg blind?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store problemer med at det er de samme valpene som er reddet. Valpene som liksom ble reddet ser eldre ut enn de som ble kastet på elva. I tillegg tviler jeg på at så små valper kan klare å svømmet til land.

Jeg tror dette er et fattig menneske som forsøker å sko seg på denne tragedien dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store problemer med at det er de samme valpene som er reddet. Valpene som liksom ble reddet ser eldre ut enn de som ble kastet på elva. I tillegg tviler jeg på at så små valper kan klare å svømmet til land.

Jeg tror dette er et fattig menneske som forsøker å sko seg på denne tragedien dessverre.

Trist, men sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke for meg så små valper verken bjeffer eller svømmer noe særlig(med tanke på dem sikkert da må ha vært i vannet en stund den damen plukket dem opp).. iallefall ikke når dem knapt har åpnet øyne, de ser ikke så store ut.. Og alle mer eller mindre hvite poter og bryst og bliss.. noe ikke valpene til den damen har.. så jeg tror heller ikke det er de samme valpene desverre, så stri den elven var druknet dem nok fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...