Gå til innhold
Hundesonen.no

Nakkarra Opsis


Whoopsis
 Share

Recommended Posts

Åh fine Opsis. :wub:

Nå skal vi trene litt avstand og neseprøve vi og.

Men du, jeg vil ha apportdirigering video også! :aww:

Fredag! Da skal jeg se hva jeg får til. :ahappy: Og neseprøve IRL. Og du må roe ned på treningen, så vi rekker å ta litt innpå! :lol:

Så flinke dere er! Når hun bare kan gjøre alt det der i ulike miljøer, så er dere i elite på en, to, tre!

Men haha - bruker du pinnekjøtt-pinner til neseprøvepinner?

:flowers:

Det var det da. Hadde vært veldig greit om det holdt å bare kunne øvelsene på kjøkkengulvet. Men vi nærmer oss litt etter litt, liker jeg å tro!

Og jeg og utstyr.... :lol: Men jeg skal ordne meg noen ordentlige pinner straks!

Flinke dere er! Fikk ikke sett neseprøvevideoene på telefonen. Skal se de når jeg kommer på pcn.

Det klør i øvefoten :P Kanskje vi får tatt en tur til Drammen igjen snart :)

Det må vi absolutt få til! Jeg er med når som helst, sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På aktivitetsmomentet får hun 4 (Är uppmärksam, något orolig. Vandrar runt efter hand). En del lyd, og hun slår seg ikke helt til ro. Veldig som forventet. Avstandsleken viser hun litt interes

Hofter og albuer ble A! Når det gjelder treningen går det litt så som så om dagen, vi sliter med at hun bygger opp veldig mye frustrasjon.. Men, her er en film fra forrige trening hvor vi trener ut

Takk! Altså, jeg er lat, så jeg bare kopierer fra bloggen. Dere er ikke tvunget til å lese alt. I det siste har jeg tenkt mye på hvordan vi skal få gjort noe med all den frustrasjonen Opsis

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...