Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Drammen travbane 28/29 august


Gjest

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

idag ble Bali beste junior med HP :icon_redface: Jeg er veldig fornøyd med helgen!

Kritikken hennes fra idag:

"Typical strong female, lovely head and expression. Exellent set ears, body not in best condition (much substance). A bit straight in front and short (?), topline could be stronger, good tail-set, good angulation behind, good coat structure and color. needs better movements".

Ja hun er litt tykk etter 3 ukers ferie hos "mormor og bestefar" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1kval, 2 konk. Det som var gæli i går, var bra i dag. Men, synes det er ille når det ikke blir BIR/BIM plassering engang, alle aussiene i dag var da minst like rasetypiske (synes jeg da)...

Haha, min aussie som ble dagens øre aussie haha :icon_redface:

(de er forresten riktig iht standard de også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis dere som er fornøyde! Kjenner jeg får abstinenser alt nå, skal ikke stille noen hund før ut i november igjen jeg :icon_redface:

Perla gikk ut med blått og Baileys fikk en flat rød.

6 av 7 Aussier hadde vist feil ører. (riktig i følge rasestandaren da.)

De som kom høyt opp i går gikk ut med blått i dag..

1kval, 2 konk. Det som var gæli i går, var bra i dag. Men, synes det er ille når det ikke blir BIR/BIM plassering engang, alle aussiene i dag var da minst like rasetypiske (synes jeg da)...

Haha, min aussie som ble dagens øre aussie haha :lol:

(de er forresten riktig iht standard de også)

Oi, hvem var dommer og hvilken hunder var der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommeren var russisk.

Tchistyakova, Ludmila. Veldig hyggelig dame forresten :icon_redface: , selvom resultatene ble så som så da.

Hannhunder:

Karos av Whole Lotta Love

Tisper:

Taggdo's Anittra

Easy La La La Bama

Antique

Aussie Gården's Queen In Red

Aussie Gården's Famous Hot Chili

Valpen :

Sunnycreek Catch The Wind 2 Kiromas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå forresten... Noah ble BIR og BIG1 i dag han.

Han er bare flott altså. Utlyser liksom "jeg er en skikkelig kjekk manne-mann og vet det selv, men tar det ikke så tungt, for jeg er kuul" :icon_redface:

Grattis igjen!

Gratulerer, spes til Amanda:)

Jeg stilte wheatentispa mi Only, 2år og 4dager, fikk hun sitt 8.cert, norsk championat og BIR, og i tillegg ble hun BIG2, superfornøyd :D

Hun var flott! Bevegde seg nydelig!

Jeg stilte bare en valp- vår deleide "Tara" (Kingwanas Fairy Of Tails) Hun ble BIM valp på lørdag og BIR + BIG3 valp søndag. Det var 5 basenjivalper påmeldt hver dag.

Det er innmari moro, for jeg synes hun var så innmari puslete som 3-4 mnd. gammel, men hun har virkerlig utviklet seg i riktig retning. Kjempegøy!

Det er bare å "henge på" når hun beveger seg :lol:

Ellers fikk jeg sabla vondt i bekkenet (?) rett før gruppefinalen, og hadde stooore problemer med å gå -og iallefall å løpe. Men trekke seg fra gruppa kan man jo ikke, så jeg beit tenne sammen og hang på som best jeg kunne. Ble BIG 3, og er superfornøyd, men har blitt straffet med kjempesmerter hver gang jeg bytter stilling eller går. GAH!

Hva ofrer man vel ikke for litt utstillingsres? :lol:

Grattis til alle andre som er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Grattis til alle som er fornøyd med helgen.

Gratulerer med Noah, så gøy :lol:

Men forstod ikke helt innlegget ditt. Det er ment positivt til dommer, eller ..?

Takk!

Ja, det var positivt ment.

Gratulerer til alle :icon_redface: Enkelt og greit! Så Noah i grupperingen, herlighet for en vakker hund :D

Takk - jeg synes jo også at han er en vakring :D

Tusen takk. Syns jo hun er herlig, selv også.

Super søt, grattis med BIR

Han er bare flott altså. Utlyser liksom "jeg er en skikkelig kjekk manne-mann og vet det selv, men tar det ikke så tungt, for jeg er kuul" :lol:

Grattis igjen!

Hun var flott! Bevegde seg nydelig!

Jeg stilte bare en valp- vår deleide "Tara" (Kingwanas Fairy Of Tails) Hun ble BIM valp på lørdag og BIR + BIG3 valp søndag. Det var 5 basenjivalper påmeldt hver dag.

Det er innmari moro, for jeg synes hun var så innmari puslete som 3-4 mnd. gammel, men hun har virkerlig utviklet seg i riktig retning. Kjempegøy!

Det er bare å "henge på" når hun beveger seg :D

Ellers fikk jeg sabla vondt i bekkenet (?) rett før gruppefinalen, og hadde stooore problemer med å gå -og iallefall å løpe. Men trekke seg fra gruppa kan man jo ikke, så jeg beit tenne sammen og hang på som best jeg kunne. Ble BIG 3, og er superfornøyd, men har blitt straffet med kjempesmerter hver gang jeg bytter stilling eller går. GAH!

Hva ofrer man vel ikke for litt utstillingsres? :D

Grattis til alle andre som er fornøyd!

Takk, Noah synes selv han er en kjekkas *ler* :o

Gratulerer med BIR og BIG3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min fikk flat rød på begge chihuahuaene, så nå blir det nok klasseopprykk på unghundtispa.

I tillegg så jeg to flotte drentsje patrisjhond (sånn det skrives tror jeg) hvorav den ene ble BIR med cert, og den andre fikk HP. Morsomt å se en så sjelden rase :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå forresten... Noah ble BIR og BIG1 i dag han.

Hehe, sånn apropos liksom :)

Grattis med nok et knallresultat på vakringen :)

...og grattis til alle som hadde en fin dag og bedre lykke neste gang til de som syns helgen ikke ble som ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...