Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Drammen travbane 28/29 august

Gjest

Recommended Posts

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Cora ble BIR i dag også, men vi reiste hjem etter bedømmelsen for sønnene mine kommer for å hjelpe og tømme leiligheten etter flyttingen.

dsc_0887.jpg

Skrevet

idag ble Bali beste junior med HP :icon_redface: Jeg er veldig fornøyd med helgen!

Kritikken hennes fra idag:

"Typical strong female, lovely head and expression. Exellent set ears, body not in best condition (much substance). A bit straight in front and short (?), topline could be stronger, good tail-set, good angulation behind, good coat structure and color. needs better movements".

Ja hun er litt tykk etter 3 ukers ferie hos "mormor og bestefar" :lol:

Skrevet

Gratulerer til Bali og alle andre som er fornøyde. Pappa'n til Yade ble BIM i dag så vi jubler for han også :icon_redface:

Takk for det, og gratulerer med pappan :lol:

Skrevet

noen som vet hvordan det gikk i terrier gruppa? Om den har vært da...

Venninna mi blei bir med jrt sin, men nå er hun gått tom for strøm på mobilen, så jeg finner ikke ut åssen det gikk i gruppa...

Skrevet

Perla gikk ut med blått og Baileys fikk en flat rød.

6 av 7 Aussier hadde vist feil ører. (riktig i følge rasestandaren da.)

De som kom høyt opp i går gikk ut med blått i dag..

Skrevet

1kval, 2 konk. Det som var gæli i går, var bra i dag. Men, synes det er ille når det ikke blir BIR/BIM plassering engang, alle aussiene i dag var da minst like rasetypiske (synes jeg da)...

Haha, min aussie som ble dagens øre aussie haha :icon_redface:

(de er forresten riktig iht standard de også)

Skrevet

Grattis dere som er fornøyde! Kjenner jeg får abstinenser alt nå, skal ikke stille noen hund før ut i november igjen jeg :icon_redface:

Perla gikk ut med blått og Baileys fikk en flat rød.

6 av 7 Aussier hadde vist feil ører. (riktig i følge rasestandaren da.)

De som kom høyt opp i går gikk ut med blått i dag..

1kval, 2 konk. Det som var gæli i går, var bra i dag. Men, synes det er ille når det ikke blir BIR/BIM plassering engang, alle aussiene i dag var da minst like rasetypiske (synes jeg da)...

Haha, min aussie som ble dagens øre aussie haha :lol:

(de er forresten riktig iht standard de også)

Oi, hvem var dommer og hvilken hunder var der?

Skrevet

Dommeren var russisk.

Tchistyakova, Ludmila. Veldig hyggelig dame forresten :icon_redface: , selvom resultatene ble så som så da.

Hannhunder:

Karos av Whole Lotta Love

Tisper:

Taggdo's Anittra

Easy La La La Bama

Antique

Aussie Gården's Queen In Red

Aussie Gården's Famous Hot Chili

Valpen :

Sunnycreek Catch The Wind 2 Kiromas

Skrevet

Ååååå forresten... Noah ble BIR og BIG1 i dag han.

Han er bare flott altså. Utlyser liksom "jeg er en skikkelig kjekk manne-mann og vet det selv, men tar det ikke så tungt, for jeg er kuul" :icon_redface:

Grattis igjen!

Gratulerer, spes til Amanda:)

Jeg stilte wheatentispa mi Only, 2år og 4dager, fikk hun sitt 8.cert, norsk championat og BIR, og i tillegg ble hun BIG2, superfornøyd :D

Hun var flott! Bevegde seg nydelig!

Jeg stilte bare en valp- vår deleide "Tara" (Kingwanas Fairy Of Tails) Hun ble BIM valp på lørdag og BIR + BIG3 valp søndag. Det var 5 basenjivalper påmeldt hver dag.

Det er innmari moro, for jeg synes hun var så innmari puslete som 3-4 mnd. gammel, men hun har virkerlig utviklet seg i riktig retning. Kjempegøy!

Det er bare å "henge på" når hun beveger seg :lol:

Ellers fikk jeg sabla vondt i bekkenet (?) rett før gruppefinalen, og hadde stooore problemer med å gå -og iallefall å løpe. Men trekke seg fra gruppa kan man jo ikke, så jeg beit tenne sammen og hang på som best jeg kunne. Ble BIG 3, og er superfornøyd, men har blitt straffet med kjempesmerter hver gang jeg bytter stilling eller går. GAH!

Hva ofrer man vel ikke for litt utstillingsres? :lol:

Grattis til alle andre som er fornøyd!

Guest Belgerpia
Skrevet

Grattis til alle som er fornøyd med helgen.

Gratulerer med Noah, så gøy :lol:

Men forstod ikke helt innlegget ditt. Det er ment positivt til dommer, eller ..?

Takk!

Ja, det var positivt ment.

Gratulerer til alle :icon_redface: Enkelt og greit! Så Noah i grupperingen, herlighet for en vakker hund :D

Takk - jeg synes jo også at han er en vakring :D

Tusen takk. Syns jo hun er herlig, selv også.

Super søt, grattis med BIR

Han er bare flott altså. Utlyser liksom "jeg er en skikkelig kjekk manne-mann og vet det selv, men tar det ikke så tungt, for jeg er kuul" :lol:

Grattis igjen!

Hun var flott! Bevegde seg nydelig!

Jeg stilte bare en valp- vår deleide "Tara" (Kingwanas Fairy Of Tails) Hun ble BIM valp på lørdag og BIR + BIG3 valp søndag. Det var 5 basenjivalper påmeldt hver dag.

Det er innmari moro, for jeg synes hun var så innmari puslete som 3-4 mnd. gammel, men hun har virkerlig utviklet seg i riktig retning. Kjempegøy!

Det er bare å "henge på" når hun beveger seg :D

Ellers fikk jeg sabla vondt i bekkenet (?) rett før gruppefinalen, og hadde stooore problemer med å gå -og iallefall å løpe. Men trekke seg fra gruppa kan man jo ikke, så jeg beit tenne sammen og hang på som best jeg kunne. Ble BIG 3, og er superfornøyd, men har blitt straffet med kjempesmerter hver gang jeg bytter stilling eller går. GAH!

Hva ofrer man vel ikke for litt utstillingsres? :D

Grattis til alle andre som er fornøyd!

Takk, Noah synes selv han er en kjekkas *ler* :o

Gratulerer med BIR og BIG3

Skrevet

Venninnen min fikk flat rød på begge chihuahuaene, så nå blir det nok klasseopprykk på unghundtispa.

I tillegg så jeg to flotte drentsje patrisjhond (sånn det skrives tror jeg) hvorav den ene ble BIR med cert, og den andre fikk HP. Morsomt å se en så sjelden rase :icon_redface:

Skrevet

Gratulerer til alle som er fornøyde idag også :icon_redface:

44976_463642556390_741781390_6876858_4794844_n.jpg

Jeg snikfotograferte dere i dag Kristine :D Gratulerer med flotte resultater! :lol:

Tok du flere gårdshundbilder, feks av hannhund(er) ?

:lol:

Skrevet

Gratulerer til alle som er fornøyde idag også :)

Tok du flere gårdshundbilder, feks av hannhund(er) ?

:)

Nei desverre. Jeg så tilfeldigvis bare når Bali var i ringen, så da tok jeg bare 1 bilde.

Skrevet

Ååååå forresten... Noah ble BIR og BIG1 i dag han.

Hehe, sånn apropos liksom :)

Grattis med nok et knallresultat på vakringen :)

...og grattis til alle som hadde en fin dag og bedre lykke neste gang til de som syns helgen ikke ble som ønsket.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
    • Takk for svar. han har to trygge eldre hunder som han har lekt med noen ganger. vi har prøvd oss med andre valper, men han er ikke intendert i å leke med de, legger seg kun ned og ruller seg sammen som en ball. Virker utrygg, redd, så det har vi sluttet med.han er at typen som blir mer giret av å hyle, så det fungerer ikke.  han har ikke begynt å miste tenner enda, men har begynt å få noen. Får både tyggebein, fryser klut fra fryseren og fryste gullerøtter/ men når de intense periodene kommer så fungerer ingen ting. Time out er det eneste som fungerer, men det er jo et mareritt å få han i valpebingen fordi han bokstaveligtalt  sitter fast i deg.    vi krysser jo fingrene for at dette er en fase, for ellers er han lydig. Kan både sitt, ligg og bli. Men ikke når dette kikker inn
    • Sosialiserer dere noe med andre hunder? Bitehemming er noe de lærer veldig mye bedre i lek med andre hunder enn fra mennesker. Prøv å finne noen trygge hunder i nærområder eller bland kjente og gå en kort tur i bånd uten hilsing, før de får leke litt. Prøv å klynke til når han biter, og snu dere bort. For noen funker det, andre blir med gira av det. Vri opp filler og tauknuter i vann og frys dem. Isen demper smerte og klør i tennene. Nå er det vel litt tidligste laget med tannfelling, men kan være starten på en periode med MYE biting. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...