Gå til innhold
Hundesonen.no

Labbegutten Bruno

Labmamma

Recommended Posts

Skrevet

Vil bare vise litt "skrytebilder" av lille Bruno :D

Ser så uskyldig ut :lol: Virkeligheten er til tider en helt annen :D

CIMG1262.jpg

CIMG1258.jpg

CIMG1286.jpg

Yndlingssovestillingen :) Ikke den lekreste, men den fungerer :D

CIMG1278.jpg

Ikke alltid like enkelt å ta bilde av krabaten... Ser han ett kamera, da kommer han stormende...

CIMG1293.jpg

Vanskelig å si nei til denne karen noen ganger...

CIMG1294.jpg

Skrevet

Åååååhhhh.... så nydelig! :lol:

CIMG1278.jpg

Måtte le litt da jeg så dette bildet. trodde bare det var vår lille ruskesara som sov sånn, men ligger kanskje litt til rasen da :D

Og bare så det er sagt, Luna er 8 måneder og sover sånn enda :D Får ta det som et godt tegn, tyder jo på at de er trygge :)

Skrevet

Takk for komplimenter :wub:

Måtte le litt da jeg så dette bildet. trodde bare det var vår lille ruskesara som sov sånn, men ligger kanskje litt til rasen da :(

Og bare så det er sagt, Luna er 8 måneder og sover sånn enda :( Får ta det som et godt tegn, tyder jo på at de er trygge :ahappy:

Hehe, ja kanskje det er noe med rasen ja?! Han begynner som regel på magen når han sovner, men havner rimelig kjapt på ryggen i denne stillingen :ahappy: Ser egentlig ikke så spesielt behagelig ut, med hoftene rett ut slik, men det er tydeligis den beste stillingen å sove i :rolleyes2: Vi hadde forresten en St. Bernardhanne som også lå slik når han sov... ikke like søt, og tok MYE mer plass :yawn:

Skrevet

2åringen min ligger også sånn, men får ikke lenger til å ligge slik på gulvet (hun blir for "tynn og høy" i ryggen så hun ruller bare tilbake igjen :ahappy: ). I soffaen der man kan støtte seg mot soffaryggen, deeer er det full skrevings :ahappy: Og med huet sånn på skrå/buet, skjønner ikke hvordan det kan være noe godt.

Fine flabbisen :rolleyes2:

Skrevet

Tusen takk for fine ord :ahappy:

Blir artig å se om han fortsetter med å ligge slik når han blir større :rolleyes2:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...