Gå til innhold
Hundesonen.no

Novanord's første kull


Maren

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Fridas utstillingsresultater på dogweb:

21.11.2008, Hamar, Norsk Kennel Klub, Cronander, Åke, 1.JK 4.JKK

25.04.2009, Stangehallen, Norsk Dobermann Klub, Ramalho, Diogo, 1.JK 1.JKK CK 3.BTK

25.07.2009, Råde Idrettspark, Moss Og Omegn Hundeklubb, Jokisilta, Hannele, 1.UK 1.UKK CK

15.08.2009, Oslo, Norsk Kennel Klub, Bogren, Bengt-åke, 1.UK 1.UKK CK 2.BTK

28.11.2009, Lillestrøm, Norsk Kennel Klub, Karlsdotter, Nina, 1.AK 4.AKK

24.04.2010, Stange, Norsk Welsh Corgi Klubb, Bråthen, Ulf, 1.AK 1.AKK CK 2.BTK

Linus sine utstillingsresultater fra dogweb

28.11.2009, Lillestrøm, Norsk Kennel Klub, Karlsdotter, Nina, 1.JK 2.JKK

24.04.2010, Stange, Norsk Welsh Corgi Klubb, Bråthen, Ulf, 1.AK 4.AKK

24.07.2010, Vålerbanen/solør, Åsnes Og Omegn Hundeklubb, Schill, Roberto, 1.UK 1.UKK CERT CK 1.BHK BIR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ganske ung da? Er litt skeptisk til denne trenden med å bruke hannhundene stadig yngre. Men veldig fin, likte ham! Lykke til!

Hva definerer du som ung egentlig? Helt OT selvfølgelig, du må gjerne svare meg på en PM.

Maren: Lykke til med kullet, gleder meg til å se hva resultatet blir :-) Veldig fine begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva definerer du som ung egentlig? Helt OT selvfølgelig, du må gjerne svare meg på en PM.

Maren: Lykke til med kullet, gleder meg til å se hva resultatet blir :-) Veldig fine begge to!

Etter min mening bør man i prinsippet unngå å bruke hunder under 2 år. Noen trenger enda lengre tid på å utvikle seg, og mye kan skje/vise seg i den tiden. Unntak kan såklart alltid forsvares, men både på dsg og andre raser har jeg sett tendenser til at hunder har blitt brukt fra 14 mnd alder. I mine øyne holder det ikke at helseresultatene er ok, hunden bør være ferdig både i kropp og hode så man ser hva man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah.. :rolleyes2:

Jasså ja? :ahappy: Kjenner jo ikke Linus noe utover pene bilder (men han var ordentlig pen!), men Frida er jo en bra dsg, ut i fra det jeg kjenner til. Og alltid spennende med nye oppdrettere på banen, selv om man kjenner linjene. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså ja? :rolleyes2: Kjenner jo ikke Linus noe utover pene bilder (men han var ordentlig pen!), men Frida er jo en bra dsg, ut i fra det jeg kjenner til. Og alltid spennende med nye oppdrettere på banen, selv om man kjenner linjene. :ahappy:

Linus er en ordentlig godgutt, han og Bali har vært hemmelige kjærester siden de var små, hehe :ahappy: Alltid blid og glad (av det jeg har sett da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...