Maren Skrevet 22. August 2010 Rapporter Skrevet 22. August 2010 jeg kommer med bilder senere, må bare orke å se gjennom de først
rottmaneier Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Jeg har også noen som jeg kan legge ut, må også bare sortere litt først
Wanderlust Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Jeg har også noen som jeg kan legge ut, må også bare sortere litt først Var du der også? Det visste jeg jo ikke.. Kan legge ut noen jeg da, tok jo ikke så mange.
rottmaneier Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Ja var der vettu, så ikke deg jeg heller
Yodel Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Det der var da en vakker hund, men den ser ikke så veldig rasetypisk DSG ut
Maren Skrevet 23. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2010 Det der var da en vakker hund, men den ser ikke så veldig rasetypisk DSG ut
rottmaneier Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Her kommer noen av mine bilder også. Beste valp junior klasse tisper Bali på bordet Bali opp og ned Bali igjen BIM Bali følger med
rottmaneier Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 og noen diverse bilder utenom utstillingen: Bali møtte valpen Elvis, 4.5 mnd gammel De brune mot den svarte! Også blir man jo litt sliten av å herje så fælt da Senere på kvelden var det ulike leker. Bowling var en av de, og denne rare gårdshunden kom på 2. plass Og Bali kom på 3.plass Også ble vi bedre kjent med denne karen:
Wanderlust Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Ja var der vettu, så ikke deg jeg heller Nå vet jeg jo hvor dere satt. La jo merke til de to dsg som lekte under utstillingen. Jeg satt med Maren. Men var der kun under utstillingen og loddtrekningen. Flotte bilder Neste år får jeg bli med på grilling og lek på kvelden også
rottmaneier Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Ja, jeg satt rett ved dommerteltet, så var nok midt i skuddlinjen for bildene deres da Ja, du må være med på grillingen og lekene på kveldstid, det er faktisk veldig koselig Og neste år er det på Bogstad, så ikke så langt å dra heller.
Wanderlust Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Ja, jeg satt rett ved dommerteltet, så var nok midt i skuddlinjen for bildene deres da Ja, du må være med på grillingen og lekene på kveldstid, det er faktisk veldig koselig Og neste år er det på Bogstad, så ikke så langt å dra heller. Ja, jeg veit Vært med på to treff tidligere. Men orket ikke dra hjem sent og kunne ikke overnatte pga lp-stevne dagen etterpå Men neste år skal vi nok få kommet oss dit Blir nok til at jeg melder på underbitt-dyret også for moro.
rottmaneier Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Så bra Da gleder vi oss til neste treff allerede
Maren Skrevet 23. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2010 nå er jeg ferdig på sykehuset, så nå kommer mine bilder Elvis skuer utover ringen Litt lek på kvelden
Yodel Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Masse flotte gårdshunder. Personlig likte jeg best den med ståørene og krøllhale
Maren Skrevet 23. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2010 Masse flotte gårdshunder. Personlig likte jeg best den med ståørene og krøllhale det gjør jeg også
simira Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Det verste er at jeg et øyeblikk trodde det var min oppdretters hund fra Danmark, hun har ståører og en del sort pels. Men hun er i Danmark for tiden, da.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar