Krelise Skrevet 16. August 2010 Rapporter Skrevet 16. August 2010 Tok med hund, pledd, vann og lesestoff ut i hagen i dag. Pax koste seg skikkelig. Løp tulling, gravde hull, og jaget duer (ikke sikker på hva jeg synes om akkurat det..). Og innimellom kom han innom meg for kos og vann. Fiiine valpen min Graving er gøy! Løøøøpee! Ikke lett å fange han på bilde når han har raptus! Derfor ble det bare ett løpebilde denne gangen. Spaner etter duer Nå ligger han strekk ut og sover. Slitsomt å være ute i sola ja
Vimsan Skrevet 16. August 2010 Rapporter Skrevet 16. August 2010 så söt han är! Såg ut som han haft en riktigt kul dag idag
Cloudberry Skrevet 16. August 2010 Rapporter Skrevet 16. August 2010 Åh hellenussan! Blir ikke valpesyk av den karen der nei!
Djervekvinnen Skrevet 16. August 2010 Rapporter Skrevet 16. August 2010 Kjempefine bilder! Han er kjempefin!
Krelise Skrevet 17. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2010 Tusen takk Tror han hadde det ganske gøy ja, lille turboen.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar