Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens kjedeligste EFIT


tm100001

Recommended Posts

Skrevet

38580_1453392227395_1610995334_1107102_2223339_n.jpg

11:15. Spiste frokost og så på akvariumet. Litt sent å starte EFIT, men pytt pytt.

38840_1453392427400_1610995334_1107103_2926912_n.jpg

12:15. Gikk tur i gatene og miljøtrente en times tid.

38840_1453392507402_1610995334_1107104_2879651_n.jpg

13:13. Nettopp kommet hjem fra tur.

37808_1453392547403_1610995334_1107105_7244121_n.jpg

14:16. Ryddet i bestemor sitt kjøleskap :icon_redface:

38840_1453392587404_1610995334_1107106_6699097_n.jpg

15:16. Spés synes bestemor var skikkelig rar, da hun begynte å danse til radioen :yes:

38840_1453392627405_1610995334_1107107_690772_n.jpg

16:17. Leste vi om akvarium :lol:

39068_1453392787409_1610995334_1107108_3588186_n.jpg

17:10. ...Sloknet Spés på benken.

39068_1453392827410_1610995334_1107109_2642127_n.jpg

17:11. Jukser litt, siden jeg ikke har bilde fra kl. 18. Uvisst hvorfor jeg ikke tok bilde da :)

39068_1453392867411_1610995334_1107110_1860572_n.jpg

19:16. Spiste hvalkjøtt til middag. Spés ville også ha.

39068_1453392907412_1610995334_1107111_7779259_n.jpg

20:28. Spés synes besøket var veldig skummelt i begynnelsen, men hun turte å tygge på tråden på veska.

Resten av bildene er akkurat like, kun "Spés sover i senga mens jeg er på pcen" bilder :whistle:

Skrevet

Spés er aldeles nydelig :icon_redface: Så ut som det var koselig og avslappende å være hos bestemor og å surfe på nettet etter akvarium :whistle:

Skrevet

Så ut som en rolig og fin dag. :yes: Men er det din hund? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Han eller hun var veldig søt hvertfall. :whistle:

Jeg fikk henne på torsdag, og ja, hun er min :) Takk!

Deilig med sånne rolige dager da :icon_redface: Koselig å se bilder av hunden din :lol:

Koselig med bilder av Spès :D

Takk! :D

Vittoria: Takk! Avslappende og ganske kjedelig er det :D

Skrevet

heey :whistle: Har du makramehalsbånd? Det så stilig ut!

Jepp, makramé må han ha :lol: Fant det på en dyrebutikk, jeg tror det er hjemmelaget. Dessverre helstrup, men vi bruker mye sele så. Har lyst å lære meg å lage selv :icon_redface:

Guest janson
Skrevet

Om det er noen trøst så begynte jeg enda senere! :icon_redface:

Og jaggu har Spés vokst, jeg synes hun var pittelitten for bare en måned siden! Fin har hun blitt!

Skrevet

Om det er noen trøst så begynte jeg enda senere! :icon_redface:

Og jaggu har Spés vokst, jeg synes hun var pittelitten for bare en måned siden! Fin har hun blitt!

Takk! Har du møtt henne? :whistle:

Skrevet

Spés er ny-y-delig :D .. Har du ikke en egen tråd til henne, eller har hun kanskje en fra før som jeg ikke har fått med meg? Hadde likt å se flere bilder av henne! :D

Skrevet

Spés er ny-y-delig :D .. Har du ikke en egen tråd til henne, eller har hun kanskje en fra før som jeg ikke har fått med meg? Hadde likt å se flere bilder av henne! :D

Tusen takk! :D

Nei, blogg og tråd får vente til jeg har batteri i speilrefleksen :D Har vært uten lader en stund, men henter om noen dager!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...