Gå til innhold
Hundesonen.no

Bamse er dårlig


Sanne

Recommended Posts

I dag har Bamse vært til dyrlegen for full utredning da han ikke har blitt noe bedre! Dyrlegen ringte for noen min siden her og forteller at det er noe galt med nyrene hans... Så de klarer ikke helt å gjøre jobben sin, dermed får han litt urin i blodet å sånt, i tillegg har han litt lav blodprosent, altså anemisk. :lol: Er ikke rart han er dårlig stakkar... Så nå skal han over på k/d - nyrefor og i tillegg skulle dyrlegen gi han en sprøyte med jern. Og så skulle han stå på litt kortison (for å få opp matlysten) og antibiotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I dag har Bamse vært til dyrlegen for full utredning da han ikke har blitt noe bedre! Dyrlegen ringte for noen min siden her og forteller at det er noe galt med nyrene hans... Så de klarer ikke helt å gjøre jobben sin, dermed får han litt urin i blodet å sånt, i tillegg har han litt lav blodprosent, altså anemisk. :rolleyes2: Er ikke rart han er dårlig stakkar... Så nå skal han over på k/d - nyrefor og i tillegg skulle dyrlegen gi han en sprøyte med jern. Og så skulle han stå på litt kortison (for å få opp matlysten) og antibiotika.

Dette var kjip lesing etter de positive meldingen over.. Hvordan går det med Bamse nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Bamse vært til dyrlegen for full utredning da han ikke har blitt noe bedre! Dyrlegen ringte for noen min siden her og forteller at det er noe galt med nyrene hans... Så de klarer ikke helt å gjøre jobben sin, dermed får han litt urin i blodet å sånt, i tillegg har han litt lav blodprosent, altså anemisk. :rolleyes2: Er ikke rart han er dårlig stakkar... Så nå skal han over på k/d - nyrefor og i tillegg skulle dyrlegen gi han en sprøyte med jern. Og så skulle han stå på litt kortison (for å få opp matlysten) og antibiotika.

Å nei det siste her har jeg ikke fått med meg.. Hvordan går det med han nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, nå går det bra med han igjen heldigvis! Han ble ufattelig fort bra etter han begynte på nyreforet! Ufattelig deilig med en sånn forandring :rolleyes2: Så antar jeg bare at vi etterhvert sikkert skal inn til sjekk, men dyrlegen stresser ikke noe med det siden han er i så fin form nå ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre :rolleyes2:

Ja er fryktelig godt at han er så mye bedre! Hadde ikke trodd det for å si det sånn...

Så utrolig deilig når man finner en løsning som fungerer sånn!

Absolutt! Enda mer dyrlegen er jo litt paff over hvor fort han ble bedre^^ Lille livsnytern vår Bamse ja! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...