Inu Skrevet 1. August 2010 Rapporter Share Skrevet 1. August 2010 Enig! Synes det hadde vært kjekkt med påmelding via dogweb også jeg da, slipper å fylle ut alle skjemaer å regne ut hva man må betale; mye hodebry for en stakkar det Til Japanspesialen har vi et skjema der man må krysse for om hunden er registrert i NKK. Svarer man JA, trenger man bare å fylle inn klasse, reg.nr og hundens navn. Egentlig trenger vi bare reg.nr, men greit at de legger inn navn så vi kan sjekke at det blir riktig hund... Og så må man legge inn anmelders navn og e-post adresse for å bekrefte påmeldingen og motta info. Påmeldingsskjemaer skal være enkle! Vi får masse skryt for denne løsningen, særlig fra de som melder på flere hunder. Men man må selv regne ut hva man skal betale, ja. Hvis vi valgte DogWebløsningen, måtte man melde på 3 ganger, fordi det er 3 arrangerende klubber. Tenker det er en av grunnene til at Festivalen heller ikke bruker DogWebløsningen. Der er det jo også flere arrangørklubber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 1. August 2010 Rapporter Share Skrevet 1. August 2010 Jepp, vi er 4 jenter med 4 valper som har leid hytte på støren camping, det blir nok liv! Skal stille valpen og en tispe for oppdretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 1. August 2010 Rapporter Share Skrevet 1. August 2010 Nenya er påmeldt begge dager. Hvis jeg blir opptatt med jobbing, antar jeg at Nökken må trø hjelpende til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 10. August 2010 Rapporter Share Skrevet 10. August 2010 Eg og vil Men trondheim er langt borte, trondheim er dyrt.. MEN EG VIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 10. August 2010 Rapporter Share Skrevet 10. August 2010 Minner om at den utvidede påmeldingsfristen gjelder ut dagen, så det er fremdeles muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 10. August 2010 Rapporter Share Skrevet 10. August 2010 Eg kjem! vertfall for og sjå på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. August 2010 Rapporter Share Skrevet 17. August 2010 Denne tråden må jo fram i lyset nå. En og en halv uke igjen! Jeg skal være der hele helga, drar dit fredag morgen for å jobbe. Sara kommer vel oppover på lørdag. Håper det blir fint vær og sosiale forhold på campen! (Vi har seks stoler og fortelt ... ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 17. August 2010 Rapporter Share Skrevet 17. August 2010 Denne tråden må jo fram i lyset nå. En og en halv uke igjen! Jeg skal være der hele helga, drar dit fredag morgen for å jobbe. Sara kommer vel oppover på lørdag. Håper det blir fint vær og sosiale forhold på campen! (Vi har seks stoler og fortelt ... ). Er det camp på området for telt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. August 2010 Rapporter Share Skrevet 17. August 2010 Er det camp på området for telt? Kan ikke huske å ha sett telt der. Er ikke så sikker på om det er nattåpent toalett. Kanskje LikKr vet mer om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. August 2010 Rapporter Share Skrevet 17. August 2010 Kan ikke huske å ha sett telt der. Er ikke så sikker på om det er nattåpent toalett. Kanskje LikKr vet mer om det? Ja, det ene toalettet har i alle fall vært åpent tidligere. Men nei, tror ikke det er beregnet teltplass for overnatting. Da må det i såfall bestilles plass på lik linje med bobilene og vognene, og det koster noe men husker ikke hvor mye. Edit: det blir heller ikke strøm til vogner og bobiler i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 17. August 2010 Rapporter Share Skrevet 17. August 2010 Ok. Eg har i utgangspunktet meldt meg på men litt i tvil om eg gidder reise så langt for eit valpeshow. Så vurderer sterkt og holde meg heime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 PM kom i dag. 10 dalmiser på lørdag og 11 på søndag! Spennende, to helt nye dommere for min del. Skal jobbe på lørdag, smøre vafler og koke kaffe. Men skulle få 'fri' til å stille ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Eg har ikkje fått noe pm hvor mangen samojed valper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 3 samojedvalper på lørdag og 4 på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Jeg har heller ikke fått PM... Lurer veldig på sheltie og aussie jeg da Sheltie er bare en dag, vi har spesial andre dagen som alltid (72 voksne der). Har bare voksne med, lille Sirius er junior den helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 19. August 2010 Rapporter Share Skrevet 19. August 2010 Hehe ok. Får sjå om eg orker kjøre opp da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Jeg og vil haaa! Hvor mange bernere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Aussie lørdag: 3 Berner voksen lørdag : 22 Berner valp lørdag : 8 Sheltie voksen lørdag: 60 Sheltie valp lørdag: 11 Aussie søndag: 2 Berner voksen søndag: 21 Berner valp søndag: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Tusen takk! Du er en engel Var ikke store konkurransen i aussueringen da.. Kjedelig. Moro med mange sheltier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Noen AK påmeldig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Mulig jeg er blind, men jeg fant ingen kelpier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Heisann Jeg skal stille på mitt første valpeshow på hundefestivalen med dalmatinergutten min Blir veldig spennende da, så håper det skal gå ok hvertfall! noen som har ikke fått PM så noen som kan si hvor mange dalmatinervalper det er på lørdag og søndag?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Aussie lørdag: 3 Berner voksen lørdag : 22 Berner valp lørdag : 8 Sheltie voksen lørdag: 60 Sheltie valp lørdag: 11 Aussie søndag: 2 Berner voksen søndag: 21 Berner valp søndag: 5 Tusen takk! Akkurat som forventet Jeg vet bare hvem 9 voksne og 4 valper er da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 20. August 2010 Rapporter Share Skrevet 20. August 2010 Mulig jeg er blind, men jeg fant ingen kelpier... Da er jeg også blind Jeg finner heller ingen AK. Heisann Jeg skal stille på mitt første valpeshow på hundefestivalen med dalmatinergutten min Blir veldig spennende da, så håper det skal gå ok hvertfall! noen som har ikke fått PM så noen som kan si hvor mange dalmatinervalper det er på lørdag og søndag?! Det er bare 1 dalmisvalp begge dager, så da er det helt sikkert din Hva heter den og hvor har du kjøpt den? Jubi var eneste dalmisvalp i fjor. Moro! Vi treffes helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Vi treffes også Anita. Beardisklubben og dalmisklubben skal samarbeide om oppgavene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar