Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


Yakine

Recommended Posts

Enig! Synes det hadde vært kjekkt med påmelding via dogweb også jeg da, slipper å fylle ut alle skjemaer å regne ut hva man må betale; mye hodebry for en stakkar det :aww:

Til Japanspesialen har vi et skjema der man må krysse for om hunden er registrert i NKK. Svarer man JA, trenger man bare å fylle inn klasse, reg.nr og hundens navn. Egentlig trenger vi bare reg.nr, men greit at de legger inn navn så vi kan sjekke at det blir riktig hund... Og så må man legge inn anmelders navn og e-post adresse for å bekrefte påmeldingen og motta info. Påmeldingsskjemaer skal være enkle! Vi får masse skryt for denne løsningen, særlig fra de som melder på flere hunder.

Men man må selv regne ut hva man skal betale, ja.

Hvis vi valgte DogWebløsningen, måtte man melde på 3 ganger, fordi det er 3 arrangerende klubber. Tenker det er en av grunnene til at Festivalen heller ikke bruker DogWebløsningen. Der er det jo også flere arrangørklubber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Denne tråden må jo fram i lyset nå. En og en halv uke igjen! Jeg skal være der hele helga, drar dit fredag morgen for å jobbe. Sara kommer vel oppover på lørdag. Håper det blir fint vær og sosiale forhold på campen! (Vi har seks stoler og fortelt ... ). :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden må jo fram i lyset nå. En og en halv uke igjen! Jeg skal være der hele helga, drar dit fredag morgen for å jobbe. Sara kommer vel oppover på lørdag. Håper det blir fint vær og sosiale forhold på campen! (Vi har seks stoler og fortelt ... ). :lol:

Er det camp på området for telt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett telt der. Er ikke så sikker på om det er nattåpent toalett. Kanskje LikKr vet mer om det?

Ja, det ene toalettet har i alle fall vært åpent tidligere. Men nei, tror ikke det er beregnet teltplass for overnatting. Da må det i såfall bestilles plass på lik linje med bobilene og vognene, og det koster noe men husker ikke hvor mye.

Edit: det blir heller ikke strøm til vogner og bobiler i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Jeg skal stille på mitt første valpeshow på hundefestivalen med dalmatinergutten min :innocent: Blir veldig spennende da, så håper det skal gå ok hvertfall!

noen som har ikke fått PM så noen som kan si hvor mange dalmatinervalper det er på lørdag og søndag?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aussie lørdag: 3

Berner voksen lørdag : 22

Berner valp lørdag : 8

Sheltie voksen lørdag: 60

Sheltie valp lørdag: 11

Aussie søndag: 2

Berner voksen søndag: 21

Berner valp søndag: 5

Tusen takk! Akkurat som forventet :innocent:

Jeg vet bare hvem 9 voksne og 4 valper er da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er blind, men jeg fant ingen kelpier...

Da er jeg også blind :) Jeg finner heller ingen AK.

Heisann :P

Jeg skal stille på mitt første valpeshow på hundefestivalen med dalmatinergutten min :innocent: Blir veldig spennende da, så håper det skal gå ok hvertfall!

noen som har ikke fått PM så noen som kan si hvor mange dalmatinervalper det er på lørdag og søndag?! :)

Det er bare 1 dalmisvalp begge dager, så da er det helt sikkert din :) Hva heter den og hvor har du kjøpt den? Jubi var eneste dalmisvalp i fjor. Moro! Vi treffes helt sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...