Djervekvinnen Skrevet 25. Juli 2010 Rapporter Skrevet 25. Juli 2010 Idag var det endelig litt fint vær, så da dro vi med hundene på stranda for å bade dem litt Nitro i spranget! Chanti prøver fortvilt å holde følge. Jeg og Nitro Nitro med sin nye favoritt leke: JOLLY BALL FØRSTEMANN! Fine voffsene mine! Har lagt ut flere bilder fra idag, samt en annen tur i skogen, på galleriet mitt på hjemmesia. Håper dere vil ta en titt :rolleyes2:
Tonje Skrevet 25. Juli 2010 Rapporter Skrevet 25. Juli 2010 Så flotte bilder! Heldige dere som har så fin strand da,det er jo så deilig for dem å løpe villmann på :rolleyes2:
SiriEveline Skrevet 25. Juli 2010 Rapporter Skrevet 25. Juli 2010 Såå kos det så ut, ser ut som de koser seg masse :rolleyes2: Var du forresten på Mosseutstillingen? Syntes nemlig jeg så en sånn brindle (heter fargen det?) greyhound!
Djervekvinnen Skrevet 26. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Tusen takk for kommentarer. Ja de storkoser seg på stranda, og vi er så heldige å ha mange slike strender å velge imellom. Så får de strukket skikkelig på seg. Nei, så langt sør finner du meg ikke, så det var ikke meg. Og så er brindle den vanligste fargen på Grey, så det er mange av dem. :rolleyes2:
KjerstiG Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Kule actionbilder... Det er så kult å ha slike strandbilder. Den ballen var skikkelig praktisk..
Djervekvinnen Skrevet 30. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2010 Tusen takk for kommentarer! Den ballen er kjempekul. Den punkterer ikke og flyter. Nitro biter alltid i håndtaket på den, men Chanti er ikke så lur, og biter fast i selve ballen og får aldri orntlig tak. (spesiellt når hun svømmer og skal hente den) hehe.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar