Gå til innhold
Hundesonen.no

Instruktør til sporkurs i trondheim?


Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg har store planer om å få til et sporkurs i beardisklubben i løpet av høsten. Er det noen som vet om en flink, hyggelig og inspirerende instruktør? Helst bosatt i trondheimsområdet. Hva er det naturlig å betale for et helgekurs, eller et par ettermiddager?

Og: Hvor mange deltakere er ideellt på et sporkurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

I trondheim fins det veldig mange bra instruktører.

Du har feks Bjørnar Strand og Irene Heggeberg (troooor det er Trondheim hun bor).

Også var det en instruktør fra Trondheim til Sølen i år. Torgeir het han, men husker ikke etternavnet (Risen mann).

Det fins også mange flere bra instruktører der oppe. Kanskje Nidaros Hk kan hjelpe deg?

6 deltagere ett bra tall på sporkurs, man kan MAKS(dvs helst ikke) ta 7 deltagere.Jeg vil si 5 er det perfekte tall utifra egen erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I trondheim fins det veldig mange bra instruktører.

Du har feks Bjørnar Strand og Irene Heggeberg (troooor det er Trondheim hun bor).

Også var det en instruktør fra Trondheim til Sølen i år. Torgeir het han, men husker ikke etternavnet (Risen mann).

Det fins også mange flere bra instruktører der oppe. Kanskje Nidaros Hk kan hjelpe deg?

6 deltagere ett bra tall på sporkurs, man kan MAKS(dvs helst ikke) ta 7 deltagere.Jeg vil si 5 er det perfekte tall utifra egen erfaring.

Bare skyter inn at Irene heter Hegerberg og Torgeir heter Rui til etternavn :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Alle de foreslåtte er googlet, i tillegg til at alle (tror jeg?) har FB-profil. Noen ting er faktisk enklere nå til dags enn for femti år siden! :rolleyes2: Skal sjekke litt mer omkring før jeg tar kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...