Gå til innhold
Hundesonen.no

Morro bilder av hundene

vima2k

Recommended Posts

Hahaha, helt fantastiske bilder :banana: Utrolig fotogene hunder, må ha trent de godt siden de er så flinke å lage grimaser for å få mennesker til å se :)

Ja, jeg har trent veldig mye på det at de skal gjøre seg til når kamera kommer op :banana: hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Mye bra uttrykk her jah! Unnskyld at jeg sier det, men hun ser ikke helt *kremt* frisk ut på det siste bildet :banana: Hihi! :banana:

Hahaha.. Nei, hun har det med å gjøre sånn når folk ser på hun ;) smiler så mye hun bare kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herligste dyra våre! Og sjekk Bamsen vår da, med stooore stokken :icon_redface:

Ja han er så skjønn :thumbsup: "DEN skal jeg ha, Lazy får jo til å ta den, da må jo jeg og klare det " :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare spørre? har du noen nooormale bilder av disse to ? :):aww:

Haha.. i wish .. Jo det er mange fine også, men det er noe som skjer med de når de er ute.. :(

Og jeg tror ikke jeg lyver når jeg sier at på hver andre bilde, så er det noe en av de jør merkelig :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får bare Spamme dere med fler bilder :D går liksom ikke endag uten at de tar seg til foran kamera :) men ble noen bedre bilder i dag da :wub: hehe, må jo vise fram at de faktisk kan være litt normale :wub::wub:

i76525_ysand05.08015.JPG

i76524_ysand05.08019.JPG

i76523_ysand05.08040.JPG

i76522_Untitled3.jpg

i76521_RBKKAMPOGDIV151.JPG

i76529_RBKKAMPOGDIV139.JPG

i76528_RBKKAMPOGDIV026.JPG

i76527_ysand05.08018.JPG

i76526_ysand05.08012.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...