Gå til innhold
Hundesonen.no

Passe på bulle i helga! :-)

idaasp

Recommended Posts

Skrevet

Skal passe på Ares i helga! Det skal bli gøy! Det er en bull terrier hann på ca 1år, kjempe pen ;-)

Håper på finvær i helga så jeg kan ta med meg lathansen på noen gode turer, men ifølge værmeldinngene

ser det dårlig ut. Får håpe jeg klarer å dra han ut døra når det regner ute da! :lol: Han er jo så kresen

på slikt. Skal prøve å få lagt inn en del bilder av skjønnheten også! :blink:

post-5965-1279004022,6666_thumb.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja, du er en heldig en. :lol: Om det ikke er en usedvanlig "spreking" av en turgåer som du skal passe på, så er det like greit å finne frem noe god mat og planlegge en filmkveld i sofaen, med godklumpen i fanget. Slik er mine erfaringer med buller. :wub:

Skrevet

Han er faktisk merkelig glad i å gå tur, men blir fort sliten. Trenger ikke gå så langt før han sover resten av dagen :lol: Ble nydelig vær, så fikk hatt han med meg både på gode turer og grilling. :lol: Savner han nå, han er så god og rolig å ha i hus. Og der er alltid gøy å høre på snorkingen hans! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...