Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland


aCa

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Vi har enda ikke funnet boplass :P Er det noen som vet om noen steder man kan bo? Vi hadde egentlig hytteplasser, men når vi skulle ringe å sjekke med de, så var stedet plutselig blitt nedlagt :S

Finnes et hotell her på Ganddal, det er ca 10-15 min fra Orre. :)

Kommer ikke selv, men en valpekjøper kommer med lille Roxy fra F-kullet :P

Søtnosen er da 9 mnd + 3 dager.

Blir spennende med Roxy's første debutt i ringen! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer!

Jeg skal faktisk børste støv av Orry i både LP og utstilling - han er påmeldt i veteranklasse og LP1. Jeg har litt sommerfugler i magen allerede... :P Han er en "dagsformhund", men forhåpentligvis tar han med seg arbeidsglede og samarbeid i bagasjen sin! Eventuelt så underholder han publikum med "artige" påfunn *tar med spade i tilfelle jeg trenger å grave meg et hull i bakken*

Norma skal også være med, men det blir bare utstilling denne gangen for hennes del :)

Det er godt mulig det er andre hunder som kan komme til å underholde, altså... :P

*tenke tilbake til sist stevne, hvor bikkja apporterte hinderplanke mellom to øvelser*

Når er Nkk rogaland? Første helgen i September?

11.-12. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes et hotell her på Ganddal, det er ca 10-15 min fra Orre. :P

Blir spennende med Roxy's første debutt i ringen! Gleder meg!

Takk for svar. Vi har klart å funnet nå :) Puh!

Slenger meg på den, gleder meg til å se Roxy om det er samme dag som oss da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter, 12 kilometer ifra.

Bruk: Michelin og sjekk slikt - ganske hendig...

Susanne

Takk for svar - og tips.

Nå er flybilletter bestilt og jeg har fått bekreftet fra flyselskapet at det er plass til hunden, så da kommer vi for å stille vi også :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt på Kita i dag :D Siste frist, men når vi alikevel skal stille på NGDK's kveldsutstilling på Bryne dagen føre, kan vi like så godt bli en dag til når vi bor gratis :lol:

Gleder meg til å se søstra til Aimee igjen :)

Edit: Var det slik at det var ute for de hundene med kort pels?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt på Kita i dag :D Siste frist, men når vi alikevel skal stille på NGDK's kveldsutstilling på Bryne dagen føre, kan vi like så godt bli en dag til når vi bor gratis :D

Gleder meg til å se søstra til Aimee igjen :D

Edit: Var det slik at det var ute for de hundene med kort pels?? :D

Aimee er også meldt på i siste liten...:D Det blir gøy!! først GD-klubben sin kveldsutstilling på lørdag også NKK Rogaland på søndag...:D

Kjekt med kjentfolk boende i nærheten av slike begivenheter...:lol: Gleder meg til å se Elisabeth, Thorbjørn og søstera til Aimee igjen...Blir arti å la Aimee hilse på Donna...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt på Kita i dag :D Siste frist, men når vi alikevel skal stille på NGDK's kveldsutstilling på Bryne dagen føre, kan vi like så godt bli en dag til når vi bor gratis :)

Gleder meg til å se søstra til Aimee igjen :lol:

Edit: Var det slik at det var ute for de hundene med kort pels?? :D

Det er ikke noen fasit på det, men erfaringsmessig går mange av de mindre hundene med krevende pels innendørs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 basenjier. Det er vel omtrent som ventet på denne utstillingen. Vet 100% sikkert hvem 4 av de er, og rimelig sikker på de to siste.

3 kommer fra Kingwana og 1 er etter vår Echo, så for min del er jeg veldig spent på denne utstillingen! Skal ikke opp selv, men kommer til å sitte SPENT hjemme og stirre på telefonen antar jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, da er muligheten for å treffe sonenfolk stor :)

Jeg skal ikke stille, men skal være med en venninne nedover (det er iallfall ned fra Bergen). Tenker å sitte ved lydighetsringen store deler av helgen, resten av tiden blir ved belgerringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var planen ja. Så da vet vi om èn som skal. Tror Anette også skal stille Norma. Enn du?

Ja, Anette og jeg kjører sammen på jakt etter heder og ære :):)

Da sees vi sikkert ringside! Har du med bebisen også?

Ehhhhhhh.... og jeg ville sagt BORTOVER :)

Men Huldra bor i Trøndelag, så hun skal eventuelt i høyeste grad nedover, vettu. :D

Mens jeg, jeg mener at jeg skal bortover. For jeg bor i Oslo.

Oiii, da er muligheten for å treffe sonenfolk stor :D

Jeg skal ikke stille, men skal være med en venninne nedover (det er iallfall ned fra Bergen). Tenker å sitte ved lydighetsringen store deler av helgen, resten av tiden blir ved belgerringen.

Kanskje en må finne Bergensdame med sortis rundt LP-ringen, da! Hadde tenkt til å henge ved den ringen på lørdag... Om dyret vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Anette og jeg kjører sammen på jakt etter heder og ære :):)

Da sees vi sikkert ringside! Har du med bebisen også?

Men Huldra bor i Trøndelag, så hun skal eventuelt i høyeste grad nedover, vettu. :D

Mens jeg, jeg mener at jeg skal bortover. For jeg bor i Oslo.

Hehe, ja, jeg skal nedover, og så litt til venstre.. :D Bebisen er nok ikke med. Jeg gadd ikke ta med to hunder på flyet. Men når jeg ser på moderen, så spørs det om jeg ikke heller skulle ha byttet; hun mangler bare ørlitegrann brystpels. :) Så jeg vet ikke om jeg jakter på heder og ære, eller om det blir eder og galle denne gangen.. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhhhh.... og jeg ville sagt BORTOVER :)

Phrpmh.

Jeg skal opp uansett hvor jeg skal jeg.

Skal opp til Danmark også for den del :)

Mannen min har forgjeves forsøkt å få meg til å innse at man ikke drar opp uansett hvor man skal, men jeg er tunghørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
    • Du kan sikkert litt om massasje og sånt allerede? Vi hadde regelmessig fysioterapeut på våre, en gang i mnd. Lakseolje, og etterhvert Cartrophen (lite effekt) og Librela (heller ikke mye effekt, men startet antageligvis for sent). Greia med disse smertebehandlingene for artroser er visst at man skal begynne å bruke dem før det har fått utviklet seg noe særlig. Pass på at hunden er varm såklart, back on track kan hjelpe (tantes gamle hunder har hatt det over natten, med opptrening). 6 tenner! Au!
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...