HeleneFS Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 han er sååååå pen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 21. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 han er sååååå pen Tuusen takk! Alltids like artig å få skryt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 24. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Nydelig Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 16. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2012 Nå har vi flyttet til Bergen og hunden trives ganske godt her. Myye mindre mark å ferdes i syns han, hjemme i Finnmark hadde vi jo marka rett utfor døra. Det er litt trist, kjedelig å måtte gå så mye i bånd. Dessuten synes han alle andre hunder er teit der de bare spaserer forbi uten å hilse! Vi kunne ha katten boende hos oss her, så den er han i ferd med å bli venn med Hjemme i Finnmark enda, kubbe er gooodt syns han Lekestund har gull i munn! Timmi er ikke kresen på leketøy han! På ferie, koser seg i sola Noen andre som har denne leken? Den er genial! Nylig flyttet og jeg buster han i å ligge i SAMME sofa som kattta! Soofaaa.. klø meg på magen pliis da? Duu? Har veldig lyst til å leke nå altså! Forbedringer, forbedringer.. Kos med matmor 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 16. September 2012 Rapporter Share Skrevet 16. September 2012 åååååå så nydelig da flott pels søøøøøøøøt voffs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 16. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2012 åååååå så nydelig da flott pels søøøøøøøøt voffs Hyggelig å høre at du syns det, tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 29. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2012 Nye bilder av boffsen. Gikk tur i Arboretet og fikk plutselig lyst til å knipse litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Fy for en vakker hund du har! Elsker fargen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 30. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Fy for en vakker hund du har! Elsker fargen Tuusen takk, han er ikke så ille han! Tricolor er fint, det syns jeg også. Selv om en godt farget sobel er til å dø for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg synes tri er den desidert fineste fargen. omgås både blue merle og sobel, men de er ikke like lekre altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navnløs Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Nydelig er han, og like fin i virkeligheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 12. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Jeg synes tri er den desidert fineste fargen. omgås både blue merle og sobel, men de er ikke like lekre altså! Jeg er litt delt, jeg. Skygget, dyp sobel synes jeg er kjempelekkert! Alltid koselig å høre at "ens egen" hund er pen, da Jeg skulle egentlig ha sobel, men det ble tri og angrer ikke i ettertid Nydelig er han, og like fin i virkeligheten! Tusen takk du, DET er koselig å høre! Din er også kjempefin, nydelig blanding synes jeg. Både i utseende og personlighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 16. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Tid for litt bilder av boffsen! Gladgutt! Bli me a muttern! Ser ut som alt annet enn en sheltie! Haha! Merkelig grimase I'll kill you! Tur på Fanafjellet Kommet opp på toppen Jeg har veeeldig lyst på paprika, altså.. Kødder du med meg eller?? Matmor prøver seg på oppstilling helt på egenhånd (Bliiii! *gå til siden og knipse*) Til slutt noen hodebilder som ble veldig bra syns jeg Han ser litt "sorry for at jeg finnes" ut, men han er bare lei av å måtte sitte i ro og posere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Vakker :wub: :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 10. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2013 Ja , da har gutten rundet 3 år siden siste oppdatering. Gratulerer, besteste boffsen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts