Midas Skrevet 20. Juni 2010 Rapporter Skrevet 20. Juni 2010 I dag kjørte vi fra Trondheim til Oslo over Venabygdsfjellet. Det fant vi tilfeldigvis en utrolig flott plass, takket være at minstemann i familien virkelig måtte tisse. Hundene fikk strekt litt på beina og koste seg på denne nydelige plassen. BompiMidas Synkronristing Nå skal jeg prøve å begrense spammingen min litt
Evelzz Skrevet 20. Juni 2010 Rapporter Skrevet 20. Juni 2010 Herlige bilder! Midas må være noe av det aller søteste jeg har sett i hele mitt liv
Martemor Skrevet 23. Juni 2010 Rapporter Skrevet 23. Juni 2010 Så utrolig nydelige! Elsker aktivitetsbilder av hunder jeg da, så for min del trenger du heller ikke å begrense deg!
Midas Skrevet 24. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2010 Takk Midas er virkelig en hjerteknuser
Gjest Skrevet 24. Juni 2010 Rapporter Skrevet 24. Juni 2010 Midas :banana: Og Dina! Må ikke glemme Dina! :banana: Hvor var dette da? Skal snart kjøre samme strekke
Midas Skrevet 24. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2010 Ja, Dina er verdens herligste. Hun er så utrolig tålmodig med Midas. Hun oppdrar han på en fin måte, og er ekstremt hensynsfull Når du har kjørt ned den bratte nedstigningen fra venabygdsfjellet, så går det en elv på venstre side av veien. Til den elven går det noen stikkveier inn. Vanskelig å forklare nøyaktig hvor dette er, men det er mulig du ser sanden fra veien. Det var sandstrand langs hele det elveleiet hvor vi var. Det er flere flotte steder langs den elven. Fint å kjøre av og ta en liten pause der. Nydelig natur. Det er etter utsiktsposten som heter solgjeld eller noe, som også ligger på venstresiden av veien, hvis dere kjører fra Oslo. Kjempeflott der!
Gry83 Skrevet 24. Juni 2010 Rapporter Skrevet 24. Juni 2010 Såsøte de er sammen. Har Midas funnet ut at han kan svømme enda?
Midas Skrevet 24. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2010 Nope, Midas har bare funnet ut at det ikke er krise om han plumper. Han vasser bare frivillig, men av og til kan lek ved vannet føre til at han plumper uti. Han karrer seg opp igjen, og prøver å tørke seg i sand, lyng og gjørme Det kommer vel etterhvert, han er jo tross alt en retriever
Gjest Skrevet 25. Juni 2010 Rapporter Skrevet 25. Juni 2010 Ja, Dina er verdens herligste. Hun er så utrolig tålmodig med Midas. Hun oppdrar han på en fin måte, og er ekstremt hensynsfull Når du har kjørt ned den bratte nedstigningen fra venabygdsfjellet, så går det en elv på venstre side av veien. Til den elven går det noen stikkveier inn. Vanskelig å forklare nøyaktig hvor dette er, men det er mulig du ser sanden fra veien. Det var sandstrand langs hele det elveleiet hvor vi var. Det er flere flotte steder langs den elven. Fint å kjøre av og ta en liten pause der. Nydelig natur. Det er etter utsiktsposten som heter solgjeld eller noe, som også ligger på venstresiden av veien, hvis dere kjører fra Oslo. Kjempeflott der! Takk, da kan vi jo se om vi finner det Skal ta bilder isåfall! Nope, Midas har bare funnet ut at det ikke er krise om han plumper. Han vasser bare frivillig, men av og til kan lek ved vannet føre til at han plumper uti. Han karrer seg opp igjen, og prøver å tørke seg i sand, lyng og gjørme Det kommer vel etterhvert, han er jo tross alt en retriever Ellie (jeg syntes rasene er ganske like i henhold til badelyst) svømte første gang da hun var 4 mndr, men da hadde hun hatt en måned på forhånd med bandasje uten sjanse til å prøve..
Midas Skrevet 25. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2010 Ja, jeg stresser ikke med den badingen. Håper egentlig at badelysten hans ikke tar helt av. Dina er virkelig som en vannhund å regne, og det er til tider litt slitsomt. Det er sånn at jeg må løfte henne ut av vannet når jeg ser hun er sliten. Kjenner ikke egen begrensning.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar