Gå til innhold
Hundesonen.no

Berre meg!

Gjest

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Eg heiter Clementine (heilt sant) og er ganske ny her på sonen. Foreløbig har eg ingen andre enn meg sjølv å presentere, men tenkte eg skulle gjere det likevel. :whistle:

Eigen hund har alltid vore den store draumen, men har til no vore uaktuelt grunna bu- og familietilhøve. No er dette heldigvis i ferd med å endre seg, så eg reknar med å kjøpe min fyrste eigne hund innan eit par år. Det er utruleg spanande å ha teke denne avgjerdsla, så eg brukar for tida kvart ledige minutt til å lese, undersøkje og lære. Eg har alltid hatt lyst på stor hund, men rasen er ikkje heilt bestemt enno. Håpet er at eg klarar å velje den perfekte rasen for meg, og er så førebudd som råd når den store dagen kjem. Inntil då kjem eg nok til å spørje og grave mykje, så eg håpar de er tolmodige... :)

Skrevet

Takk og takk :whistle:

Dei rasane eg vurderer sterkast no er Grosser Schweizer Sennenhund (heller denne enn Berner grunna mindre pelsstell) og Engelsk mastiff. Eg har slått frå meg fleire av draumerasane mine, då mange av desse (t.d. schäfer og dobermann) er brukshundar eg ikkje vil ta på meg som fyrstegangshund. Eg satsar på ein "mjukare" rase fyrste gongen. Elles har eg alltid drøymt om Irsk ulvehund og Grand Danois - men denne draumen ventar eg med til eg ein gong er fastbuande med stor boltreplass... :)

Skrevet

Haha, stemmer det :whistle: Responsen på den tråden har forresten vore til stor hjelp for meg, så hurra for det!

Skrevet

Velkommen hit!

Vil bare påpeke at grosseren krever noe mer enn berneren, og de har også til dels sterkt vokterinstinkt. Til dels grunnen til at vi ikke endte opp med den selv... Jeg ville ikke har karakterisert rasen som spesielt "myk", uten at jeg har erfaring med den selv (men har lest en del, fordi jeg gjerne ville ha den). Utrolig flott hund da, så veldig positivt om det kommer flere av de!

Skrevet

Takk for det :whistle:

Eg har forstått at grosseren er ein meir krevande hund enn berneren, men føler framleis at eg har mykje til gode å lære om han. Så eg undersøkjer vidare, alltid spanande å lære om ein rase sjølv om det viser seg å ikkje vere den rette :) kva hund endte du opp med?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...