Gå til innhold
Hundesonen.no

Autoriserte Hundedommeres Forening


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Da var PM'en kommet på mail.

Bare 6 beardiser (+ en valp), men deilig sen møtetid. 13 (+ 8 valper) av boston terriere med tidlig møtetid - så da får man jo sett en gjeng av de også).

Det var et merkelig ringoppsett - mange ringer med bare 20-30 hunder på hver dommer. Men jeg antar at de slår sammen to og to ringer, da - ellers vil det være merkelig tomt visse steder i hallen til tider.

De legger også opp til seminarer, som det helt sikkert kan være fint å få med seg, og det blir spennende å se om denne utstillingen er noe annerledes enn andre.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

4 AK. Jeg stiller to av de, en hannhund og Blaze.

Det er iallefall en til champ/veteran med siden Blaze er nr.3.

Blaze har fortsatt ikke fått igjen krave og bukser så det er kanskje like greit at vi ikke skal i ringen før kl.12. Da blir det vel bad og føhn samme dag tenker jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om å legge en slik utstilling etter Våler/Moss/Nesbyen helgene og før dobbel på Bjerke ikke akkurat gir de største påmeldingsantallene, da.

Synd, for jeg har tro på at dette kan bli en riktig fin utstilling.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om å legge en slik utstilling etter Våler/Moss/Nesbyen helgene og før dobbel på Bjerke ikke akkurat gir de største påmeldingsantallene, da.

Synd, for jeg har tro på at dette kan bli en riktig fin utstilling.

Susanne

Ja, for min del var det iallefall pga de to andre utstillingene jeg ikke meldte på - greit å ha EI frihelg innimellom også :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en utstilling de skal arrangere framover, eller er det kun i anledning jubileet?

Vi har avdelingsspesial samme helga, så vi er ikke med i år. Men vanligvis er den spesialen samme helga som Nesbyen, så om AHF har utstilling tilsvarende helg neste år er det jo mye mulig at berner kan være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var PM'en kommet på mail.

Bare 6 beardiser (+ en valp), men deilig sen møtetid. 13 (+ 8 valper) av boston terriere med tidlig møtetid - så da får man jo sett en gjeng av de også).

Det var et merkelig ringoppsett - mange ringer med bare 20-30 hunder på hver dommer. Men jeg antar at de slår sammen to og to ringer, da - ellers vil det være merkelig tomt visse steder i hallen til tider.

De legger også opp til seminarer, som det helt sikkert kan være fint å få med seg, og det blir spennende å se om denne utstillingen er noe annerledes enn andre.

Susanne

Dette er en utstilling for norske dommere, og hver enkelt har kun fått tildelt et fåtall raser med hensikt.

Dermed få raser pr. dommer.

Ringene blir delt. Ring 1,2 og 3 er f.eks. i samme ring, henviser til oppmøtetider, så følger de hverandre. Ring 2 begynner når ring 1 er ferdig o.s.v.

Er dette en utstilling de skal arrangere framover, eller er det kun i anledning jubileet?

Vi har avdelingsspesial samme helga, så vi er ikke med i år. Men vanligvis er den spesialen samme helga som Nesbyen, så om AHF har utstilling tilsvarende helg neste år er det jo mye mulig at berner kan være med.

Dette er kun en jubileumsutstilling, og ikke noe årlig arrangement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten mini bull mann påmeldt, og han har enda ikke lært å løpe pent. Lurer på om vi klarer det på en uke. Han har litt å leve opp til for mamma'n hans entra ringen på sitt første valpeshow med et bullefnatt for så å henge fast i buksebeinet mitt. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm 7 Langhåra Chihuahua, kanskje det er håp! Etter hva jeg har hørt av eier, så ser han bra ut nå! Så fikse ham raskt imorgen så blir det så bra atte! :D

Selvom nervene kommer litt nå, men jeg er glad jeg skal debutere (som handler) på en så liten utstilling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er underlaget i denne hallen igjen ??

Lurer på om jeg blander sammen to haller.

men er det her det er svineglatt betong og betongsøyler ??

Var bortom der isted - og ja - superglatt gulv, betongsøyler midt i ringen og fæl akustikk (lyd) er de tingene som representerer den hallen.. Men de holdt på med å legge ut matter - så dèt hjelper jo på litt, da.

HUSK å betale på parkometeret når dere parkerer (mange fikk bøter i fjor)!

Været skal bli okey, sies det - og da skulle de visst legge en el. to ringer utendørs (store raser).

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...