Gå til innhold
Hundesonen.no

X'en på uoffisielt LP-stevne


SFX

Recommended Posts

X'en og jeg har gått uoffisiell LP i dag, vi. Og vi klarte å få 146 poeng, vi. Med en null på en øvelse vi alltid nuller på, men som alltid sitter på trening, men som vi på trening i går tror vi skjønte hvorfor vi nuller på, så nå skal vi trene annerledes på den, vi. Også gjorde vi en kjempefin stå under marsj, som lenge har vært særdeles ustabil. Og hun lå hele fellesdekken, så da var det nok bare en glipp at hun reiste seg sist gang. Og ellers hadde vi bare moro, vi. Og jeg kjente ikke noe til sånne ekle nerver, det var bare gøy i ringen, for tenk. Og når X'en gjorde noe jeg ikke helt hadde tenkt klarte jeg å improvisere oss i land, jeg. Og jeg klarte å håndtere det verste jeg vet - å starte først etter fellesdekk. Så jeg er i grunnen snabla fornøyd med oss selv i dag, jeg.

Det største problemet i dag er at jeg har en feilstilling i føttene som gjør at det gjør vondt å gå på litt bulkete gressmatter, da klarer ikke jeg å gå skikkelig, og det påvirker X'en i LF og FVF. Men da får jeg vel bare trene mer på det, for vi kan ikke bare starte når det er grus eller asfalt eller inne...

Skryteskryteskryteskryte :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen - dette var noe helt annet enn sist vi startet: 83 poeng og jeg klønte til alt sammen i ringen... Tenk at en kan nesten doble poengsummen på ti dager - det er ikke treningen, i hvert fall, det betyr at vi har det i oss allerede (selv om vi skal trene mer pirk) - og jeg trengte en selvtillitsboost som dette, og jeg håper jeg klarer å finne igjen den roen og gleden jeg hadde i ringen i dag senere. For det ga meg en hund som også oste glede, som ville, og som gjorde sitt beste.

Jeg elsker hunden min når vi har innkalling, hun kommer i full galopp så ørene flakser, og både dommer og de utenfor ringen kommenterte hennes reaksjon, hennes tempo, hennes iver, hennes herlighet (og hennes skjeve sitt, men femti kilo i fullefarta trenger bremselengde, og da DRITER jeg i at hun setter seg litt skjevt etter en sånn knallfart). :rolleyes2:

Nå snorker hun midt på stuegulvet, og er min besteste lille store bernerfrøken :whistle:

I dag fikk jeg tilbake troen på at vi kan bli å se i klasse 2 kanskje til året, vi har det ikke travelt, men jeg tør heve ambisjonsnivået vårt (shit, sa jeg det høyt????)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen! Flinke er dere :rolleyes2: :ahappy:

*hviske at vi må finne på noe snart*

Edit:

I dag fikk jeg tilbake troen på at vi kan bli å se i klasse 2 kanskje til året, vi har det ikke travelt, men jeg tør heve ambisjonsnivået vårt (shit, sa jeg det høyt????)

Nå sa DU det JEG har sagt lenge :whistle: Dere kan, dere vil og dere kan få det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...