Papillon Skrevet 5. Juni 2010 Rapporter Skrevet 5. Juni 2010 Jeg glemte helt den korthårede hollandske gjeterhunden Ja, den er vakker
Carina Skrevet 5. Juni 2010 Rapporter Skrevet 5. Juni 2010 Åå, diggbar tråd, masse flotte hunderaser her. For min del hadde det blitt en av disse, i tilfeldig rekkefølge: Pointer, herta (Willis som jeg hadde før) Korthåret vorsteher, dette er Varja som jeg og eksen hadde Malinois Fant ikke noe bra bilde Amerikansk Bulldog Greyhound Saluki Lånt fra www.gehela.com Lånt fra www.noorinca.com Azawakh, bildene lånt av Peersen her på forumet Brun/tan dobermann, ukupert Staffordshire bullterrier Bildet lånt fra milie sin tråd her på forumet Det var vel de jeg kom på i farta. Kort og godt så liker jeg korthårede, elegante og/eller muskuløse hunder. Det skjønner sikkert alle siden jeg nå har tre langhårede belgere.
Tøfflus Skrevet 5. Juni 2010 Rapporter Skrevet 5. Juni 2010 Saluki Lånt fra www.gehela.com Dinamor jo Lånt fra www.noorinca.com Og verdens beste pøffel-tøffel *dobbel * Azawakh, bildene lånt av Peersen her på forumet Men den er jammen ikke å forakte den her heller gitt En dag, en vakker dag...forhåpentligvis ikke så altfor lenge til *lengte*
Siri Skrevet 5. Juni 2010 Rapporter Skrevet 5. Juni 2010 Dere er nå rare også, dere her inne. Det er da vel ingen tvil om hva som er vakrest ???
Artemis Skrevet 5. Juni 2010 Rapporter Skrevet 5. Juni 2010 Dere er nå rare også, dere her inne. Det er da vel ingen tvil om hva som er vakrest ??? Er det en yeti? :ahappy:
Tøfflus Skrevet 5. Juni 2010 Rapporter Skrevet 5. Juni 2010 Dere er nå rare også, dere her inne. Det er da vel ingen tvil om hva som er vakrest ??? Du...serrrriøst, det er virkelig tvil om dette her altså: Edit: Bildet ble litt "rart", men det er "hunden" også så shit au *flirer*
Caroline Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Skrevet 6. Juni 2010 Er det en yeti? Neeei, det er jo en Wookie (Chewbacca)!
TonjeRA Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Skrevet 6. Juni 2010 En ørekupert mantel GD han, slik som denne vakre gutten Can.CH. Von Ferden Paradisio Også selvfølgelig de to vakre GD-frøknene jeg har fra før da...
Siri Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Skrevet 6. Juni 2010 Er det en yeti? :ahappy: *Fnyse litt fornærmet* Edit: Bildet ble litt "rart", men det er "hunden" også så shit au *flirer* Øyhhhh !! Neeei, det er jo en Wookie (Chewbacca)! *Dobbeltfnys*
Caroline Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Skrevet 6. Juni 2010 Du...serrrriøst, det er virkelig tvil om dette her altså: Edit: Bildet ble litt "rart", men det er "hunden" også så shit au *flirer* *Fnyse litt fornærmet* Øyhhhh ! *Dobbeltfnys* Altså: Det var ikke en helt grunnløs sammenligning *ler*
Pingo Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Skrevet 6. Juni 2010 Komondor, vakre vakre hunder, men ikke hellt lette å ha på mange måter. Magyar agar, nydelig mynde, med mye kraft. Au.Cattledog Og selvsagt mudi...alltid vakker
busy Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Skrevet 6. Juni 2010 Har i mange år hatt en fasinasjon for Mynder, og etter denne tråden så må det nok bli en Azawakh av alle myndene. Og i tillegg skulle jeg valgt en Alaskan Malamute
Siri Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Skrevet 6. Juni 2010 Altså: Det var ikke en helt grunnløs sammenligning *ler* *Hrmpf*
Morgaine Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Skrevet 6. Juni 2010 Mumler noe om at wookiene var det beste ved Star Wars filmene
pippin Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Skrevet 6. Juni 2010 Jeg kommer alltid til å "elske" polarhundrasene. Alle er sååå nydelige. Øverst på penestlisten ligger Siberien Husky: Hvem kan ikke motstå å bli møtt av slike fjes! Samojeden: Og såklart Alaskan husky... Doberman er pene og staselige, helst med kuperte ører... Schæferen er en favoritt Gjerne sort schæfer Whippeten er kjempekul! De belgiske fårehundene: Aussien er også pen Og Salukien er stilig Det finnes mange flere jeg synes er nydelige da...
Rocket Skrevet 7. Juni 2010 Rapporter Skrevet 7. Juni 2010 Svaret på det ligger vel i stuen nede tror jeg. Skulle jeg kjøpt hund kun basert på utseende i dag tror jeg jeg ville kjøpt Pitbull, Amstaff eller Rottweiler. Er ett eller annet helt spesielt med utstrålingen dems Glemte jo heeeelt noen raser i farten! Brindle eller Sort Basenji (bilder lånt fra Kingwanas) Saluki (bilder lånt fra Qirmizi salukis) Spansk Galgo (Bilde fra Rabilargo) Grand Danois Harlekin, Sort/Mantel eller Blå. (Bilder lånt fra NGDK. ) Pomeranian Dalmatiner Chinese Crested Doberman Australsk Gjeterhund - helst Blue Merle Pointer - kraftig og muskuløs
TonjeRA Skrevet 7. Juni 2010 Rapporter Skrevet 7. Juni 2010 Grand Danois Harlekin, Sort/Mantel eller Blå. (Bilder lånt fra NGDK. ) Næmmen!! Mamma'n til Aimee'n min jo... Nordic Giant's Artic Gangster Girl aka Miss...
borderen Skrevet 7. Juni 2010 Rapporter Skrevet 7. Juni 2010 Er det noe tvil? Hentet fra google Evt en skikkelig showaussie Hentet fra thornapple.net 100% enig
Maria Skrevet 7. Juni 2010 Rapporter Skrevet 7. Juni 2010 Etter utseendet... Åh, det er så mange vakre raser. Men en Afghaner er ikke å forakte. Ei heller en muskuløs dobermann, gjerne brown&t av farge. Personlig liker jeg utseendet på min egen rase også veldig godt, en av grunnene til at det ble akkurat den rasen. Og jeg må innrømme, enn så mye jeg er et ikke-belger-menneske, at Tervueren er en fantastisk vakker hunderase! *sukk...* Maken til stolt vesen!
Rocket Skrevet 7. Juni 2010 Rapporter Skrevet 7. Juni 2010 Næmmen! Mamma'n til Aimee'n min jo... Nordic Giant's Artic Gangster Girl aka Miss... Gøy at Aimee har en så vakker mamma å slekte på da! Hun var utrolig vakkert tegnet!
Maretard Skrevet 8. Juni 2010 Rapporter Skrevet 8. Juni 2010 Hvis jeg skulle valgt en hunderase kun etter utseende, tror jeg jeg ville hatt en brindle bullterrier tror jeg Beauceron og tervueren er også hunderaser jeg synes er flotte, men jeg har aldri sett noen av dem i virkeligheten.
Elinhe Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Skrevet 22. Juni 2010 Det er jo så mange flotte raser! Hvis jeg bare skulle gått etter utseende ville jeg hatt: Shiba (kanskje verdens nydeligste etter min mening) Finsk Lapphund Eurasier Pitbull Amstaff Dogo Argentino (utrolig vakre) Amerikansk bulldog Faraohund Saluki Aussie Og såklart Toller, men jeg har jo den vakreste alledere
mathilde&divo Skrevet 25. Juni 2010 Rapporter Skrevet 25. Juni 2010 Jämthund Ja, kanskje det. Eller en annen ulveliknende rase. En stor, ulvegrå malamutehann, saarloos ulvehund, shiloh shepherd eller american wolfdog.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar