Gå til innhold
Hundesonen.no

Aussieglis.norblogg.net


Aussieglis

Recommended Posts

Hos meg så flytter menyen på seg, og kommer nedover midt på siden når jeg feks. filmer :blink:

Kunne du sjekket en gang til om det fungerer slik som det skal hos deg nå også? Fant feilen i IE, den vistes ikke i FF, men nå ser det riktig ut hos meg i IE også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du sjekket en gang til om det fungerer slik som det skal hos deg nå også? Fant feilen i IE, den vistes ikke i FF, men nå ser det riktig ut hos meg i IE også.

Det ser greit ut nå. Kommer ikke innpå alle siden pga passord (?). Eneste som er nå er at "Enter keywords..." feltet er over "Gjestebok" :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser greit ut nå. Kommer ikke innpå alle siden pga passord (?). Eneste som er nå er at "Enter keywords..." feltet er over "Gjestebok" :hmm:

Hmm, eneste siden jeg har passord på er "planer" siden til My. Er det flere plasser hos deg? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, har ikke hørt om noen andre med det problemet. Sitter du på en veldig gammel PC og dårlig internettlinje? Jeg har en ganske normal laptop, verken god eller dårlig på noe vis vil jeg si, og jeg kommer inn veldig fort på siden min.. Internettet er heller ikke av den raskeste sorten, og det deles av mange datamaskiner så det skulle jo tilsi at farta er enda dårligere. Hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har rask linje og Har alltid fått den opp før.

Nå kom jeg inn forresten. Men den er veldig treg å åpne seg mot for hva den har vært før. Hmm

Hmm, jeg har byttet litt på noe greier nå, ser du noe forskjell? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå åpnet siden seg kjapp slik den skal. Hva forandret du på? Fin lay-out :hmm:

Slettet noen unødvendige ting, la til en cache-plugin jeg brukte før (men slettet for noen dager siden, bruker 2 andre også) og skiftet sånn kode som registrerer besøkende. Har hørt at den jeg brukte før gjør hjemmesider treige... Virker som denne er bedre :lol: Synd å måtte begynne å telle på nytt, men men... Syns det er viktigere at ikke alt går i sirup! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...