Gå til innhold
Hundesonen.no

Australsk Kelpie kull


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 986
  • Created
  • Siste svar

Må bare gratulere en masse masse her på sonen også! Et nydelig kull - og endelig gikk ting i boks! :icon_redface:

Jeg kunne inderlig ønsket det hadde vært flere tisper - så det blidde nok ingen Sookie her i gården denne gangen (men du kan få låne håv av meg Jeanette! Har mistanke om at det kommer å behøves!) - og så vil jeg gjerne stå på valpelisten til neste kull!! (For det blir flere kull etterhvert, ikke sant?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser lett for meg at den lille frøkna :icon_redface: styrer brødrene brothers med jernpoter om ikke lenge :whistle::lol:

Det er så herlig at de endelig er der og at alt har gått bra,da kan alle bare glede seg og slappe av.... :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med små-ekorn!

Kjempedeilig når fødsler går "etter boka" - og når man da er ferdig er det så utrolig deilig å se roen senke seg over mor og barn.

KOS dere masse nå den første tiden - pirayatennene og bærsjelukten kommer så alt for fort!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :whistle: Jeg har på følelsen at det ikke er heeelt over enda, tror det kommer en til. :icon_redface: Og så fikk jeg jo nesten rett på når hun kom til å føde, så jeg har sikkert rett nå også. :lol:

Kos dere med valpisene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...