Gå til innhold
Hundesonen.no

Australsk Kelpie kull

Guest Jonna

Recommended Posts

• Svar 986
  • Created
  • Siste svar

Klokken 0704. Valp nr.5 "Sting". Hannhund på 246 gram. Merket MidtPå (grønn etterhvert) Kom forlengs.

Gikk faktisk glipp av fødselen til den da jeg luftet Blaze. Har jo vært 1,5 time imellom alle andre. Så jeg ble kalt inn av Caroline :icon_redface:

(syns det rekker med hannhunder nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Klokken 0704. Valp nr.5 "Sting". Hannhund på 246 gram. Merket MidtPå (grønn etterhvert) Kom forlengs.

Gikk faktisk glipp av fødselen til den da jeg luftet Blaze. Har jo vært 1,5 time imellom alle andre. Så jeg ble kalt inn av Caroline :icon_redface:

(syns det rekker med hannhunder nå...)

Kanskje hun kommer inn i sånn "normal" rytme nå *ler* sånn at de tre siste bare plopper ut i løpet av en time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hmmm... drøyt mye gutter her synes jeg - men supert at det kommer ett kull hvor fødselen omtrent går etter boka (litt treg bare *ler*).

Jeg håper forøvrig at det ligger ei lita jente til på lur inni der og bare venter på å overraske deg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... drøyt mye gutter her synes jeg - men supert at det kommer ett kull hvor fødselen omtrent går etter boka (litt treg bare *ler*).

Jeg håper forøvrig at det ligger ei lita jente til på lur inni der og bare venter på å overraske deg :icon_redface:

Håper det ligger en liten jente på lur jeg også, men antagelivis ikke. Hun er tilbake til sitt slanke "jeg" og kjenner verken "bomper" eller "kuler" i hennes mage.

Fødselen hennes gikk faktisk kjempe lett. Hun sov i 1,5 time, brukte ett press på å få de ut på alle valpene unntagen den første. Så lett født kan hun nok kalles :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...