Gå til innhold
Hundesonen.no

Mosseutstillingen 2010

SusanneL

Recommended Posts

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Var det jeg regna med ja, bra vi valgte Våler istede :icon_cry: Takk skal du ha :lol:

Hehe ja det er sikkert like greit med det oppmøte der. :banana:

Jeg er så kjempespent jeg, hehe. Håper på 1 hannhund og at jeg får CK :) Så blir vi plassert på første junior :blink:

Det er liksom planen da :whistle:

Skrevet

Noen som kan gi antall og oppmøte på basenji valp og voksen? :icon_cry:

Basenji valp. ring 9 5stk kl 1030

Skrevet

Hehe ja det er sikkert like greit med det oppmøte der. :banana:

Jeg er så kjempespent jeg, hehe. Håper på 1 hannhund og at jeg får CK :) Så blir vi plassert på første junior :icon_cry:

Det er liksom planen da :blink:

Er ikke så gæernt oppmøte i Moss da, pleier å være flere liksom, vi er nesten alltid den største rasen på utstillinger :whistle:

Dere får ha lykke til og håper dere blir plassert :lol:

Skrevet

16 voksne :blink: Samt én valp.

Jøss :icon_cry: Ikke bare Gross som røyter kanskje,eller så er det mange på Våler :banana: Tusen takk :whistle:

Skrevet

Jøss :blink: Ikke bare Gross som røyter kanskje,eller så er det mange på Våler :icon_cry: Tusen takk :banana:

På Våler er det bare 7 påmeldte, så bernerfolket har nok tatt ferie eller noe :whistle:

Skrevet

På Våler er det bare 7 påmeldte, så bernerfolket har nok tatt ferie eller noe :icon_cry:

Så langt tenkte ikke jeg...slett ikke umulig det :whistle:

Skrevet

Jeg får ikke åpnet noen fil med oversikt over alle ringene jeg - noen kjente som vil videresende til meg? :)

Edit; Da fikk jeg ordnet det, og oppmøte tidene så jo perfekte ut! Ingen krasj med mindre jeg får en superrask og en megatreig dommer :)

Skrevet

Det var ikke helt planlagt å dra, men der ble visst Nemi etteranmeldt :rolleyes2:

Har ikke fått pm da, så kunne noen snille soniser sjekket antall tervueren valper, samt ring og oppmøtetid på søndag?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...