SusanneL Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 På hjemmesiden til Moss og Omegn Hundeklubb (http://www.mohk.no/) har de nå lagt ut dommerlisten for utstillingen 24-25/7. Vi har fått norsk dommer på beardisen og jeg synes det hadde vært spennende å stille for han (har aldri stilt for han før). Men denne utst. kolliderer med Åsnes og Om. HK + Eurasierklubben på Våler - så jeg må se an hvilke dommere vi har der der før jeg tar noen avgjørelse hvor man faktisk skal reise. Husker når denne var en tradisjonsrik utstilling som var et fast innslag i hundefolks sommerferie. Da utstillingen spredte seg utover i Mosseparken - javel, langt å gå fra elendig parkering - men flott når man vel var på plass ringside, da! Den ble aldri seg selv igjen etter flyttingen for en årerekke siden, dessverre. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 Får ikke opp annonsen jeg, men jeg må som deg se an Åsnes før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 Jeg tipper jeg forsøker å få med meg begge jeg - en dag i Moss og en dag på Våler - kanskje - Noah er litt ute av pels, men vi får se hvordan det barker i vei allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 Jeg ville også gjerne hatt en dag på hvert sted, men de beste dommerne i Åsnes er selvsagt søndag, men dommeren i Moss er helt super for Tibra! Samme som på NKK Bergen Åsnesannonsen ligger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 Husker når denne var en tradisjonsrik utstilling som var et fast innslag i hundefolks sommerferie. Da utstillingen spredte seg utover i Mosseparken - javel, langt å gå fra elendig parkering - men flott når man vel var på plass ringside, da! Den ble aldri seg selv igjen etter flyttingen for en årerekke siden, dessverre. Det husker jeg også - det var liksom litt stas å reise på Mosseutstillingen den gangen. Husker jeg brukte å reise sammen med oppdretteren min og vi hadde det alltid så trivelig . Typisk nok er det vel de beste dommerne søndag begge dagene for oss også - dommeren på lørdag på Åsnes stiller jeg iallefall ikke for (aner ikke hva han vil ha, men han er fryktelig sær på håndteringen av hundene). Jeg husker en gang en hund ble stilt for ham. Hunden så bort såvidt det var da han skulle kikke på tennene - og da ble det blått gitt! Hunden var utilgjengelig... (det stor på kritikken). Tror jeg skal avvente litt mht om Willersen får sitt championat eller ikke i løpet av de to neste utstillingene vi skal på - om han blir champion da så gidder jeg ikke å stille på noen av de to utstillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 Hmmm blir nok Våler på meg og Blaze tror jeg, ettersom det ikke er lydighet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 17. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 Takk for link til Våler, Caroline - morsomme dommere for oss, da. Man MÅ jo bare dit, ja... Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 Fikk tak på dommerannonsen til Moss for en stund siden - og tar nok turen i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 Vi har fått Zorica Salijevic, en veldig trivelig dame. Ikke stilt for henne men oppdretteren stilte for hun i Førde. Så dette blir veldig spennende Mosseutstillingen blir vår første junior utstilling Så vi er kjempespent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 Jeg regner med at jeg melder oss på til Mosseutstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 finner ikke dommere til mosseutstillingen, står det offentligjøres når den er ferdig Noen som veit dommeren på GD?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 finner ikke dommere til mosseutstillingen, står det offentligjøres når den er ferdig Noen som veit dommeren på GD?? Grand danois dømmes av Svein Helgesen. Ingen spennende dommer for berner, så da reiser jeg ikke så langt for en "endagers". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2010 Grand danois dømmes av Svein Helgesen. Ingen spennende dommer for berner, så da reiser jeg ikke så langt for en "endagers". Takk Greit å vite hvem som dømmer, men vi reiser nok til rasespesialen i Sverige da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Blir hvertfall ikke åsnesutstillingen med den dommeren der, men moss blir det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 X'en skal røyte, og får trolig utstillingsfri fra juni og ut august Mange utstillinger i den perioden med bra dommere for henne, men litt pels skal de jo ha, disse dyra, for å kunne hevde seg... Det er på tide at jeg får meg berner nummer to, så kan de røyte annen hver gang, og jeg har alltid noe å stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Jeg vet sannelig ikke, jeg. Det frister jo med to-dagers, men med tanke på alt klusset på vålerutstillingen i fjor (de sa ikke fra om dommerbytte, og arrangøren ringte meg andre for å få oss til å endre bilder/tekst fra våre hjemmesider i etterkant) Så vet jeg neimen ikke om jeg vil støtte klubben. Må tygge litt på det, men heller foreløpig mot Mosseutstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Jeg vet sannelig ikke, jeg. Det frister jo med to-dagers, men med tanke på alt klusset på vålerutstillingen i fjor (de sa ikke fra om dommerbytte, og arrangøren ringte meg andre for å få oss til å endre bilder/tekst fra våre hjemmesider i etterkant) Så vet jeg neimen ikke om jeg vil støtte klubben. Må tygge litt på det, men heller foreløpig mot Mosseutstillingen. Serriøst?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2010 Skal gruppe 3 kun stille søndag på våler? Da drar jeg isåfall til moss istede Edit: Ser de bare stiller på lørdagen i Moss, så da får jeg se hvem av dommerene jeg vil stille for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2010 Serriøst?? Dessverre(!) Det skal sies at vi fikk tilbake påmeldingsavgiften mot stryking av res. (som for meg var godt, 2 x BIM; men det gikk på prinsipp. Slik skal ikke skje). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 26. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2010 Noen som vet hvordan parkeringen er i forhold til selve utstillingen? På japanspesialen i helga var det jo en drøm. Man kunne jo kjøre til dit man satte teltet Har vi så flaks at det er sånn i Moss å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 26. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2010 Noen som vet hvordan parkeringen er i forhold til selve utstillingen? På japanspesialen i helga var det jo en drøm. Man kunne jo kjøre til dit man satte teltet Har vi så flaks at det er sånn i Moss å? Var der i fjorsommer, da var det ganske greit Vi parkerte på grusbanen (fikk ikke parkere på gresset) Men det er jo ikke så langt å gå uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2010 Noen som vet hvordan parkeringen er i forhold til selve utstillingen? På japanspesialen i helga var det jo en drøm. Man kunne jo kjøre til dit man satte teltet Har vi så flaks at det er sånn i Moss å? Om det blir som tidligere får du nok ikke parkert så nærme nei, men det er kort vei å gå i forhold til mange andre utstillinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 26. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2010 Jaja ingen krise da, hehe, var bare så fryktelig greit på Hunderfossen Ble litt bortskjemt der, hehe. Men men vi klarer nå å labbe litt å vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2010 Noen som skal hit, som har lyst til å stille en 7 mnd. gammel staffevalp for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2010 Vil du ikke stille selv? Er jo morro Bare man blir vant til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar