Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder i innlegg.


Recommended Posts

Når jeg legger ut bilder her på forumet blir de så "rare" i formatet, og man må trykke på de for å få de slik de skal være. Sikkert noe jeg gjør feil/rart for alle mine blir sånn. Feks dette:

Ser noen andre også får sånne "rare" formater. Hva gjør vi feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor laster du opp bildene dine? :rolleyes2:

:rolleyes2: Er ikke sikker på hva du mener, men jeg trykker på "klikk for å legge ved filer", og velger bilder jeg har forminsket, fra "mine bilder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man laster opp bilder i forumet og ikke bruker en ekstern tilbyder(photobucket e.l.) Så blir bildet automatisk satt opp som lightbox bilde. Trykk på bildet og du vil få opp bildet i riktig versjon :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Størrelsen på bildene som blir endret er ikke noe problem, for jeg testet med ett bilde som er mindre enn hva som blir forminsket. Det bildet så helt jævelig ut :whistle: Når jeg linket til det fra en annen server så ble bildet bra. Kanskje det er lagt til slikt i de nye oppdateringene, slik at flest mulig av brukerne skal gå over til å ha bildene på andre servere, for hvis de ligger på forumerveren så blir de ikke bra nok (og serveren/serverplassen ikke så full av alle mulige filer)? Bildene som man laster opp på forumserveren blir visst satt til egen "forum-størrelse" uansett størrelsen på bildet (utrolig teit!).

Bilder som jeg hadde lagt ut innen de siste oppdateringene var ok, men de som ble forsøkt lagt ut etterpå ble stygge. Og jeg liker generelt ikke at man må "klikke på" bilder for å se de med normale proporsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...