Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig! Valp etter over ett års prat og planlegging

studenten

Recommended Posts

Må bare spre gleden over å endelig være i påvente av valp, (etter min mening) verdens nydeligste Berner Sennen hann. :ahappy:

Navn er klart, utstyrshandelen har så vidt startet og det eneste jeg klarer å tenke på i måneden vi venter, er å få den lille i hus.

Noen som har vært førstegangseiere av Bernervalp og som fikk noen spesielle overraskelser da valpen var kommet i hus? Noe en bør være spesielt obs på? (Tenker ikke på dette med ledninger og biting i møbler og slikt)

Hilsen en som er i syvende himmel :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg føler med deg i ventetiden. Jeg har litt i underkant av tre uker igjen å vente på valpen min. Og det går fryktelig sakte... :ahappy: Gleder meg til å se bilder, berner valper (og voksne) er virkelig helt supernydelige :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg føler med deg i ventetiden. Jeg har litt i underkant av tre uker igjen å vente på valpen min. Og det går fryktelig sakte... :P Gleder meg til å se bilder, berner valper (og voksne) er virkelig helt supernydelige :D

Ja det er veldig rart - en ting var planleggingen og så avtalen om å komme for å se på valpene, men det ok liksom helt av da jeg fikk se den vi skal ha. Han er top-of-mind hver dag :P Rart at det går an å være en så stor hjerteknuser fra starten av.

Tenker jeg skal legge ut bilder når vi får ham hjem. :P

Ellers takk for alle gratulasjoner :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...