busy Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Jeg har lenge lett etter neste familietilskudd, og endelig er avgjørelsen tatt, og om 3 lange uker så kommer frøkna i hus. I helga var vi å hilste på henne og alle søskene. Merka at jeg er så valpesyk at de sylskarpe tennene ikke gjorde så mye engang. Hun er selvsagt verdens søteste valp ' Forslag til navn taes i mot
Marianne&Java Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Sukk Søtisvalp! Er fra minibulle-sonenkullet?
busy Skrevet 10. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Ja det er det. Var faktisk her inne jeg kom over kullet, selv om jeg har hatt kontakt med oppdretter tidligere.
Pim Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Åh, kjempesøt, da! Fantastisk ansiktsuttrykk Kan du ikke bare kalle henne Sukker, da...?
Morgaine Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Hun var jo bare kjempesøt Det første navnet som slo meg var riktignok Maeve som ikke akkurat er et sukkersøtt navn, men fint like vell
busy Skrevet 10. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Tusen takk, hun er bare helt nydelig, og har ett like hærlig gemytt Sukker var jo bra, må smake litt på det ja Maeve var jo veldig flott, gikk akkurat å tenkte at vi kunne kalle henne Mea, og Maeve klinger jo veldig bra
Arkan Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Sukkersøt brøyt akkurat opp spærringene til trappa og var veldig fornøyd med at hun kom seg halvveis opp Så er ikke helt sikker på om hun er like søt inni seg
Blondiemamma Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Åhhh... Favoritten min fra kullet blir sonis hund :ahappy: Åh, som jeg misunner deg!
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Nyyyydelig!! gratulerer så mye! Maeve er tøft... minner meg om hun i Sinbad sjøfareren haha
busy Skrevet 10. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Takk, takk. Er en sann lykke å endelig skulle få valp i hus igjen Og det er jenta si som vet å finne veier der det er hindringer Heldigvis er huset her barnesikret for en aktiv 1 åring, så det bør være godt nok for en vilter valp. Eneste er at vi er akkurat begynt å slippe å holde 110 % fokus på minstemann i familien for å bevare andre barnet, Simba og inventar, så begynner vi helt på nytt med valp i huset snart Puste med magen og telle til 10 blir nok mye av
pippin Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Så utrolig søt ja! =) Har aldri sett buller med de tegningene før og jeg må si det var veldig fint på henne! =) Gartulerer!
KatrineogGutane Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Nydelig jente. Og gratulere med snart et nytt familie medlem. Lykke til.
Peers Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Valper er jo bare herlige, ikke noe unntak denne her
Midas Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Så herlig hun var! Tror heller ikke jeg har sett buller med de tegningene før, og det var virkelig flotte farger og tegninger! Gleder meg til å følge dere og se flere bilder. Jeg synes buller er utrolig vakre hunder, vurderte det før jeg kjøpte Dina, men samboer ser ikke helt det samme som meg i en bulle Det er en vakker og herlig rase.
busy Skrevet 11. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2010 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på søtisen vår. Kommer nok til å legge ut masse av bilder av henne når hun endelig kommer.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar