Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kristiansand 8- og 9. mai 2010


Caroline

Recommended Posts

Tíbrá ble sendt av gårde uten meg, for første gang, da jeg sitter hjemme med valper. Handler ble funnet på stedet, og det ble ingen andre enn Patrick Oware! Må ha gått rimelig greit, for resultatet ble 1-1 CK, 1BTK Cert, Cacib og BIR! Bare 15 mnd. og en uke, og allerede fått første Cacibet :wub:

I sheltieringen ble Rebus 1 BHK med Cacib, og til slutt BIM. Chase 2BHK med Cert og res. Cacib. BIR var ei svensk tispe (som sikkert også tok certet), 2BTK Zoe til Kerenza (hun er medlem men ikke så veldig aktiv) og 3BTK ble Mable. Det er alt jeg vet så langt! Utrolig spent på hvordan det går i gruppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar
Guest Dratini

Tíbrá ble sendt av gårde uten meg, for første gang, da jeg sitter hjemme med valper. Handler ble funnet på stedet, og det ble ingen andre enn Patrick Oware! Må ha gått rimelig greit, for resultatet ble 1-1 CK, 1BTK Cert, Cacib og BIR! Bare 15 mnd. og en uke, og allerede fått første Cacibet :P

I sheltieringen ble Rebus 1 BHK med Cacib, og til slutt BIM. Chase 2BHK med Cert og res. Cacib. BIR var ei svensk tispe (som sikkert også tok certet), 2BTK Zoe til Kerenza (hun er medlem men ikke så veldig aktiv) og 3BTK ble Mable. Det er alt jeg vet så langt! Utrolig spent på hvordan det går i gruppa!

Gratulerer så mye :wub:

Hun ble 4BIG :P 3BIG var Briard (Boss?), 2BIG husket han ikke og 1BIG var Schäfer (Zanta).

Og gratulerer enda mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. :P

Grattis nok en gang til Tbrà og Caroline :) Hvem GD blei BIR og gjerne grupperesultater fra gr. 2 :wub::P

Gruppe 2 er ikke før i morgen. :)

Noen som har flere grupperesultater fra i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Grattis Caroline - veldig bra - fine Tibra.

(Boss var nok ikke BIR Briard han ble 2BHK i dag)

Nyss hemkommet - sliten som f... full av støv overallt men veldig veldig veldig fornøyd...

Tervueren

CK, Cert, 2BHK, res. Cacib - Woodshine's Mr. Big - og dermed er han Norsk Utstillingschampion - juhuuuuu og bare det var jo verdt turen.

CK; 3BTK - Imagecopy Flying Finish - vakre vakre Supraen

CK, uplassert i beste tispeklasse - Galtvorth Awsome Honeybee - fiiiiiine Norrisen har excellent front henner :wub:

Groenendael

CK, uplassert - Imagecopy Dancing Engine som for dagen var en smule undervektig og hadde pittelitt lite pels. MEN - det var ett hjertlig gjensyn med den sorte hårballen som var veldig veldig glad for å se meg :)

Det var veldig verdt turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Caroline med vakre Tibra!

Grattis Caroline - veldig bra - fine Tibra.

(Boss var nok ikke BIR Briard han ble 2BHK i dag)

Nyss hemkommet - sliten som f... full av støv overallt men veldig veldig veldig fornøyd...

Tervueren

CK, Cert, 2BHK, res. Cacib - Woodshine's Mr. Big - og dermed er han Norsk Utstillingschampion - juhuuuuu og bare det var jo verdt turen.

CK; 3BTK - Imagecopy Flying Finish - vakre vakre Supraen

CK, uplassert i beste tispeklasse - Galtvorth Awsome Honeybee - fiiiiiine Norrisen har excellent front henner :wub:

Groenendael

CK, uplassert - Imagecopy Dancing Engine som for dagen var en smule undervektig og hadde pittelitt lite pels. MEN - det var ett hjertlig gjensyn med den sorte hårballen som var veldig veldig glad for å se meg :)

Det var veldig verdt turen.

Gratulerer med Nuch!! Og med de andre vakringene. :P

Hvem ble beste tispe av groenendaelene?

Der ble vel Cichla's Caro BIR og Cichla's Furza 2BTK med Cert og Nuch :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Caroline - veldig bra - fine Tibra.

(Boss var nok ikke BIR Briard han ble 2BHK i dag)

*klipp*

Ååå, fikk høre at det var Lisbeth som var i gruppa skjønner du, så da la jeg bare to og to sammen.. Gammel vane og sånt :wub:

Tusen takk og gratulerer selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Grattis de som gratuleres vil :wub:

Noen som har katalog og kan sjekke tispen som ble stilt av AK?

Jeg har resultatene og vet hvem hannhunden er, men ikke tispen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tervueren

CK, Cert, 2BHK, res. Cacib - Woodshine's Mr. Big - og dermed er han Norsk Utstillingschampion - juhuuuuu og bare det var jo verdt turen.

CK; 3BTK - Imagecopy Flying Finish - vakre vakre Supraen

CK, uplassert i beste tispeklasse - Galtvorth Awsome Honeybee - fiiiiiine Norrisen har excellent front henner :)

Groenendael

CK, uplassert - Imagecopy Dancing Engine som for dagen var en smule undervektig og hadde pittelitt lite pels. MEN - det var ett hjertlig gjensyn med den sorte hårballen som var veldig veldig glad for å se meg :P

Det var veldig verdt turen.

Grattis med champinjång! (Er han virkelig 2 år allerede? :wub: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Grattis med champinjång! (Er han virkelig 2 år allerede? :wub: )

Jadda, han er det ser du - tiden flyyyyyyyyyr

Tusen takk alle sammen!

31800_1215921133215_1684459348_411573_2273824_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg en hund jeg kan skryte av, men vil veldig gjerne skryte litt av våre gamle samboere:

Skailos Aiko ble vist av eier Kristine og fikk full klaff i dag: CERT, CACIB og BIR :wub::P

Og det iført sommerpels som er ganske mye mindre enn vanlig fullpels! Flotte hunden!

Tenk at lurvetroll har blitt en fin voksen hannhund. Hurra :)

Gratulerer også til alle andre med gode resultater :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...