Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Det kan nok fort bli flere bilder og mer info her etter hvert ja :) Troika får også selskap av halvsøsteren sin om to uker, de ble født på samme dag, men med ett års mellomrom. Hun får få sin egen tråd når hun er i hus :)

Skrevet

Da gleder jeg meg til masse bilder av begge to :) Vilken farge® er det på søstra? :)

Vi skal være forverter denne gangen, så vi vet enda ikke hvilken det blir, det står mellom en brindle og en rød :)

Skrevet

For en utrolig lekker staff :):D:) Har ikke sett dem med så mye hvitt før, og liker det jeg ser veldig godt! :)

De kommer vel ikke i sort/hvitt også? :)

Jo da, de gjør det :) Alt unntatt leverfarget og black&tan er lov på staffen etter rasestandarden. Moro med pied, da skiller de seg litt ut :D

• 8 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

I helga gikk vi 4 stevner i rallylydighet i Bø i Telemark. Vi disket på to av de, men tok 2. premie i kl 1 med direkte opprykk til klasse 2 på lørdag:

Rallytroika.jpg

Søndag klarte vi nok en gang direkte opprykk til kl 2 og tok 1. premien i klasse 1:

2011-05-22115019.jpg

Troika ser ut til å leke Hannibal Lector på bildet, men matmor ble i alle fall kjempeglad for de to fine resultatene. :wub:

• Like 1