civga Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 Endelig har våren kommet hit til Finnmark! Nei, gresset har ikke begynt å bli grønt, men snøen er snart helt borte og bladene har sånn smått å komme fram, det er nok vår her!
Carma Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 Så utrolig klare og flotte bilder! Og nydelig hund! Og sånn for å trøste deg så kan jeg fortelle at gresset er ikke grønt her hos meg heller, og jeg bor i Oppland!
MegaMarie Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 Oy,så mye pels han har fått! Vakre Kenzo Her har vi heldigvis grønt gress
Caroline Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 Kjempeflotte bilder! Det er faktisk såvidt begynt å bli grønt her også, og snøen lå nesten til 1. mai!
civga Skrevet 8. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mai 2010 Så utrolig klare og flotte bilder! Og nydelig hund! Og sånn for å trøste deg så kan jeg fortelle at gresset er ikke grønt her hos meg heller, og jeg bor i Oppland! Tusen takk! Han er bare så herlig både på utsiden og innsiden! Så godt å høre at det ikke er grønt der heller! Oy,så mye pels han har fått! Vakre Kenzo Her har vi heldigvis grønt gress Ja, han har mye pels! Men nå er snart all den fiiine pelsen borte Kjempeflotte bilder! Det er faktisk såvidt begynt å bli grønt her også, og snøen lå nesten til 1. mai! Så bra å høre at nord ikke er såååå forsinket når det gjelder våren. Kenzo er råflott! Og kjempe fine bilder Kenzo takker ^^
SoppenCamilla Skrevet 8. Mai 2010 Rapporter Skrevet 8. Mai 2010 Kjempefin er han! Jeg klarer ikke helt å få meg til å si at bildene er fine, for jeg blir fortsatt dårlig av alt som ikke er grønt på bakken.
Tuskelusken Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Skrevet 10. Mai 2010 Du er så fliiink! Og Kenzo er så altfor flott!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar