Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeførervest


Guest LXT

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har Belcando nå, og er egentlig ganske så fornøyd med den :ahappy:

Når det er sagt, så kunne jeg også tenke meg Euro Joe-vest, men den er jo håpløs å få tak i...

Skrevet

Jeg sendte bestillingen forrige søndag, og fikk vesten igår, men jeg bor i NordNorge så da går det fort noen dager ekstra.

Jeg er 164 cm høy, og veier ca 60 og har str S, og den er stor nok.

Skrevet

Har nylig kjøpt Arrak Outdoor sin (svart), (grå) og er godt fornøyd.

Store gode lommer, rygglommen går helt gjennom og kan lukkes i begge ender. Er i bomull og blir derfor ikke så klam når det er varmt.

Uttakbar godbitlomme i hver av frontlommene.

Prismessig er den sånn midt på treet, betalte 699,- hos JaRo's Hund. Slike vester ligger jo stort sett på 600-1000 kr.

Skrevet

Jeg sendte bestillingen forrige søndag, og fikk vesten igår, men jeg bor i NordNorge så da går det fort noen dager ekstra.

Jeg er 164 cm høy, og veier ca 60 og har str S, og den er stor nok.

Den vesten så kjempefin ut og den var jo ikke den dyreste av de jeg har sett.. Men, jeg er litt mindre enn deg (ca 160 og ca 53 kg så ganske lik kropp, bare litt lavere). Stor nok, mener du at den var i største laget da?

Skrevet

Hvis jeg får det jeg vil ha så... Heller betale litt ekstra å få akkurat det jeg vil ha, enn å betale mindre for en som ikke har alle de egenskapene jeg ønsker :ahappy:

  • 2 weeks later...
Skrevet

Det ble BT Dogsport hundevest på meg, i forbindelse med bursdag og greier så var det en fin ting å få i gave. Takker for mange gode tips! :D

Skrevet

Det ble BT Dogsport hundevest på meg, i forbindelse med bursdag og greier så var det en fin ting å få i gave. Takker for mange gode tips! :D

Vurderer veldig den vesten selv... Men er litt usikker på str. Syns liksom xs høres fryktelig lite ut, men veit at jeg kommer ikke til å bruke den hvis den blir stor og posete...! Hvordan er det med stoffet? Den er ikke for varm?

Fin bursdagsgave da :D

Skrevet

Vurderer veldig den vesten selv... Men er litt usikker på str. Syns liksom xs høres fryktelig lite ut, men veit at jeg kommer ikke til å bruke den hvis den blir stor og posete...! Hvordan er det med stoffet? Den er ikke for varm?

Fin bursdagsgave da :D

Det er type nylonstoff, virker slitesterkt. Jeg bestilte S, etter målene trulte gav om seg selv. Den er stor nok til å kunne ha utenpå jakker, men den funker også fint utenpå vanlig genser. Litt stor er den jo, men XS ville blitt veldig knapt. Og da hadde jeg ikke kunnet bruke den utenpå jakker når det blir kaldere. Så for min del synes jeg den virker veldig fin. Liker at man kan snøre den inn i livet og helt nederst. Da får den litt form, og man ser hunden godt når den sitter fot :D

Skrevet

Det er type nylonstoff, virker slitesterkt. Jeg bestilte S, etter målene trulte gav om seg selv. Den er stor nok til å kunne ha utenpå jakker, men den funker også fint utenpå vanlig genser. Litt stor er den jo, men XS ville blitt veldig knapt. Og da hadde jeg ikke kunnet bruke den utenpå jakker når det blir kaldere. Så for min del synes jeg den virker veldig fin. Liker at man kan snøre den inn i livet og helt nederst. Da får den litt form, og man ser hunden godt når den sitter fot :D

Tusen takk for info! Da tror jeg nok at jeg også burde gå for s :D Og snøring i livet er kjekt altså :D Vil ha nå, men kan nok kanskje være lurt å vente til etter NKK Drammen tilfelle jeg finner noe ålreit der!

Skrevet

Tusen takk for info! Da tror jeg nok at jeg også burde gå for s :D Og snøring i livet er kjekt altså :D Vil ha nå, men kan nok kanskje være lurt å vente til etter NKK Drammen tilfelle jeg finner noe ålreit der!

Ja det hadde jeg gjort også når du allikevel skal dit, tilfelle det er et bedre tilbud der.

Skrevet

Jeg fant en litt billigere hundeførervest.400,- med seks lommer og ring til å feste kobbel og sporline. Jeg vil ikke bruke 1500,- på en stygg vest, og kjøper heller en som koster mindre. Kan ikke se for meg at det er så enormt stor forskjell om en har en dyr eller billig. Iallefall, for oss som ikke gidder å bruke masse penger på vest :

Her er en billig en

Skrevet

Jeg fant en litt billigere hundeførervest.400,- med seks lommer og ring til å feste kobbel og sporline. Jeg vil ikke bruke 1500,- på en stygg vest, og kjøper heller en som koster mindre. Kan ikke se for meg at det er så enormt stor forskjell om en har en dyr eller billig. Iallefall, for oss som ikke gidder å bruke masse penger på vest :

Her er en billig en

Har du fått den? Isåfall, er du fornøyd? :D

Skrevet

Nei, jeg bestilte den i dag, men jeg kan si fra når jeg får den om jeg er fornøyd. Håper den ikke er altfor posete, men at jeg samtidig får plass til en jakke under. Vi er litt kravstore :D

Skrevet

Nei, jeg bestilte den i dag, men jeg kan si fra når jeg får den om jeg er fornøyd. Håper den ikke er altfor posete, men at jeg samtidig får plass til en jakke under. Vi er litt kravstore :D

Hihi! Litt jålete må man få lov til å være :D Kjempefint om du sier ifra :D

Skrevet

Nei, jeg bestilte den i dag, men jeg kan si fra når jeg får den om jeg er fornøyd. Håper den ikke er altfor posete, men at jeg samtidig får plass til en jakke under. Vi er litt kravstore :poke:

Den så veldig fin ut, håper du blir fornøyd! Så får jeg la være å irritere meg over at jeg ikke så den før :rolleyes2: (Sånn sett håper jeg den er forferdelig stygg, hihi)

Skrevet

Fikk den i dag, og det er plass til minst fjorten av meg inni den. Både i lengden og bredden... :P Så enten selger jeg den, eller skal Morten få den. Den var fin til han da, og i utgangspunktet var den fin og veldig solid. Kjipt at den var så altfor stor til meg...

Skrevet

Fikk den i dag, og det er plass til minst fjorten av meg inni den. Både i lengden og bredden... :P Så enten selger jeg den, eller skal Morten få den. Den var fin til han da, og i utgangspunktet var den fin og veldig solid. Kjipt at den var så altfor stor til meg...

Æsj, kjedelig..

Skrevet

Fikk den i dag, og det er plass til minst fjorten av meg inni den. Både i lengden og bredden... :ahappy: Så enten selger jeg den, eller skal Morten få den. Den var fin til han da, og i utgangspunktet var den fin og veldig solid. Kjipt at den var så altfor stor til meg...

Baah... Typisk. Da utgår den for min del å... :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...