Gå til innhold
Hundesonen.no

En klem til flinke hundeeiere - tråd

charlotte

Recommended Posts

Jeg vil gi en klem til IW fordi jeg synes hun er kjempeflink med hunden sin som er et pubertertsvrak. Det er ikke lett å takle en så stor hund som stadig vekk har raptusanfall og tøyer tålmodigheten konstant. Jeg synes IW er tøff og at Mona er heldig som har henne som eier! Dere er en god ekvipasje!

Værsågo neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

:P Tusen takk begge to!

Da sender jeg en klem tilbake til Charlotte, som jeg etter hvert har fått stor respekt for. Skal innrømme at jeg syntes hun var litt sær i begynnelsen, men etter hvert som hun har blitt mer aktiv her liker jeg henne bare bedre og bedre. Alltid i stand til å forklare seg på en forståelig måte, og står for det hun mener. OG hun kan faktisk unnskylde seg, og innrømme at hun tar feil. Gode egenskaper! Det er flott at hun er så kjempeaktiv med hunden sin som hun er, og det er alltid like gøy å se bilder fra treningen hennes med Lisa! Virker som om du har målene klare, og at resultatene kommer som perler på ei snor!

Håper vi sees på Vikingskipet! :D

Og en i retur til Ricco fordi hun både kan diskutere godt, og vise omsorg for andre (eks sende bekymra meldinger på msn eller PM) :P Eier av en av verdens søteste schæfervalper som jeg ønsker all lykke på utstilling og videre i livet. Huset hennes er forresten kjempetøft etter hva jeg har sett på bilde! :P Hehe! Alltid klar til å svare på schæferspørsmål, noe jeg tror har hjulpet en del av de andre brukerne her inne.

En klem til Silje fordi hun er sympatisk, morsom og kunnskapsrik. Det er ikke så mye mer å si, enn at jeg liker Silje veldig godt :P Hehe! Også har hun veldig SØTE hunder som kan stikke ut øynene til en hver når de hopper på bakbeina med sin gigantiske størrelse. Digger humoren hennes, hun får meg til å le høyt mange ganger, og skriver så sykt rare innlegg at jeg bare må riste på huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Maria :P Sender en klem tilbake til deg fordi du er en så positiv jente! :D Har bare møtt deg en gang før (NKKU sommerleir), og jeg liker deg utrolig godt!! Rettferdig og full av kunnskap! :P Og alltid en morsom (eller latterlig :P Kan alltid le av de hvert fall :P ) kommentar på lur! :P

Også vil jeg sende en klem til IW, fordi hun er en så rettferdig og grei person! :P Og jeg er utrolig imponert over henne fordi hun klarer å takle en så stor og GAL (gal = positivt! :P ) hund som Mona :P

Vil også sende en klem til Silje med sheltiene! :P Veldig lett å prate med deg, og du er morsom og kjempesnill! :P Også deler vi den store interessen (utenom hunder generelt) - UTSTILLING! :P

Vil også sende en klem til Kristina, som er mitt forbilde på mange måter! :P Ærlig tvers igjennom, og kjempeflink med Lunah! :P:P Også har du utrolig mye kunnskap også! :P

Og Silje_M_H også! Som faktisk minner meg om Maria, hihi :P Veldig lett å prate med henne, og hun er kjempekoselig! Har også veldig mye kunnskaper om klikkertrening! 8) :P Var vel en av de jeg var mest med på leiren! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte Benedicte :oops:

STOR respekt, man :D Du er ung (altså, ikke sånn kjempeung, men yngre enn meg hvertfall) og har holdt på med hund siden du var enda yngre. Til å være på din aldri syns jeg du sitter inne med utrolig mye kunnskap, og jeg ser med beundring på din aktive hverdag med Cita. Er overbevist om at du om noen år er stor innenfor hundemiljøet, uansett hva det måtte gjelde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte Benedicte :oops:

STOR respekt, man :P Du er ung (altså, ikke sånn kjempeung, men yngre enn meg hvertfall) og har holdt på med hund siden du var enda yngre. Til å være på din aldri syns jeg du sitter inne med utrolig mye kunnskap, og jeg ser med beundring på din aktive hverdag med Cita. Er overbevist om at du om noen år er stor innenfor hundemiljøet, uansett hva det måtte gjelde!

takk :oops: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sende en klem til _aussie_ Lise :D Dette fordi hun er utrolig flink i hundetrening, hun har to utrolig herlige hunder(min favorittaussie er hun eieren til), Lise er også firmeningen min :P og hun er en kjempe korslig jente. Og jeg er sikker på at hun vil komme langt i både lydighet og agility med Luna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for gode klemmer, Julie og Benedicte (var din også til meg Wheaten terrier, eller var det til den andre Silje? ) (uansett hvem den var til, så tar jeg den jeg! hehe )!!!! :D

Blir jo helt rørt her på Hundesonen i dag jo!! :P

(kanskje ikke av at jeg skriver så syke innlegg at Julie bare må riste på hodet :P )

Mine klemmer går til de samme personene!!

Julie: En knuseklem til deg! Flott person, flott personlighet, flott hund, flott menneske!!

Jeg har hatt mye morro med deg, og føler at vi er like i skinn og sinn... (det er ett uttrykk jeg lærte i dag så derfor bruker jeg det i alle situasjoner nå!!)

Beneticte: Har STOR respekt for deg! Du er så kunnskapsrik, dedikert, engasjert! Åsså er du 10 år yngre enn meg!?! Hadde jeg bare hatt havlparten av den tolmodigheten du har til trening, så hadde jeg vært fonøyd!! og selvfølgelig, som du sier, UTSTILLING ER GØY!! :P

Wheaten Terrier: Det jeg liker aller best med deg er at du går virkelig inn for å skaffe deg mye kunnskaper! Du er koselig og hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sende en klem til _aussie_ Lise :D Dette fordi hun er utrolig flink i hundetrening' date=' hun har to utrolig herlige hunder(min favorittaussie er hun eieren til), Lise er også firmeningen min :P og hun er en kjempe korslig jente. Og jeg er sikker på at hun vil komme langt i både lydighet og agility med Luna.[/quote']

Takker :P

Jeg vil sende en klem tilbake fordi du virker veldig flink med hunden din og vicky er også veldig søt :P Du er veldig koslig og virker som en tøff jente som står for det du mener :wink: Gleder meg til å møte deg på vikinskipet :P

og en klem til Taran min kjære vennine her på Sokna, vi trener ofte sammen! Du er veldig snill og kul :P

Å en stooor klem til resten av folket her på hundesonen, dere er en fin gjeng og jeg trives bra her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil sende en stooor klem til min vennine Aina,vi har hatt det mye gøy sammen,og masse fine turer.hun er den eneste vennina jeg har som gidder å være med på tur å snakke like mye om hund som meg :D

ellers vil jeg egentlig sende en klem til alle her inne,dette er det beste forumet jeg har vært på,man blir godt mottat,og det er en kjekk gjeng som holder til her =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem til Katarina fordi hu er snuppa mi, og en jeg er og alltid vil være glad i. Katarina har stort pågangsmot, og ikke minst masse kunnskaper og talenter om og med hund. Katarina er født til å være hunde eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en klem til Charlotte! :D Hundene dine stortrives' date=' og du har bevist at labradoren kan brukes til noe annet enn sofahund og logo på Labb-capser :P ! Du har også veldig stor respekt for deg, for du har utrolig mye kunnskaper! :P[/quote']

Haha, jeg vil ha Labb-caps! Takk i like måte, respekten går begge veier skal du vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir en klem til Loke, Annette, fordi hun er utrolig flink med hundene sine selv om hun ikke har hatt de enkelste. Også fordi hun har et realistisk syn på hundeholdet, og ikke (som endel andre) romantiserer og menneskeliggjør hunden..

Jeg gir også en klem til IW, Julie, fordi hun har vært gjennom mye allerede i det realitivt korte hundeholdet hun har hatt, og fordi hun takler det så bra, og er moden, dyktig og veldig koselig.

En klem kommer til Kristina, flink til å diskutere, flink med hunden sin, ærlig, rett frem og veldig morsom og søt.

En klem får også Charlotte, fordi jeg synes hun er kjempedyktig med hunden sin, og fordi at selv om vi er litt uenige om akkurat treningsmetode, så er jeg veldig, veldig enig i det meste annet som har med hundehold å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Charlotte for at hun tar et tak og bruker en rase til det den er laget for.

Til Benedicte for at hun har så gode kunnskaper om hund, og for at hun har kommet så langt på så kort tid med en fantastisk hund som også elsker pinnedrakamp. :D

Til Astrid for at hun har kommet så langt med en flott hund.

Til Julie for at hun ikke gir opp med et stort monster, selv om det kan være fristende innimellom, og for sine mange kunnskaper og flotte måte å diskutere på.

Til Kristina for ærlige meninger og gode kunnskaper, og en kjempeflott hund som hun tar veldig godt vare på.

Til Annette for ikke å gi opp med en hund som sikkert ikke er like lett å ha alltid, og for sin flotte måte å legge fram ting og diskutere på, og for å tidligere ha gitt to vanskelige hunder en ekstra sjanse.

Til Marie for å ha gått tur med Tinka og meg en gang i uka i over et år, og for å ha sikret Tinka en fast sosialiseringsordning.

Til Silje (M_H) for veldig gode kunnskaper og en kjempeherlig hund.

Skulle sikkert ha nevnt flere, men dette er de jeg kommer på nå som jeg vil gi en liten klem til. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...