Gå til innhold
Hundesonen.no

Salg på Nordby hundesenter


Midas

Recommended Posts

Det ble 4 lave kjegler til Blaze (som var veldig billig iforhold til dyrebutikk og div nettbutikker) også fikk Blaze seg 3 stk 400g apporter til dirrigeringen.

Jeg har alltid hatt lyst på en rosa og blå Orbee ball med tråd. :ahappy: Så jeg brukte som unnskyldning at Talli måtte få noe hun også ellers vil det bli urettferdig. :ahappy::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte visst en orbee tuff bringebær til Emma, orbe tuff jordklodeball med tau (rosa) til My, en tynnesaks jeg håper funker litt (har ikke råd til en ordentlig nå), noen lave kjegler og en apportbukk på 400g siden den eneste jeg hadde ble kløvet i to da den lå ute i -30 minus :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange prosenter jeg får i provisjon på det dere har handlet? :whistle: Hihi, hadde vært gøy med en tråd hvor vi kan legge inn linker til billig utstyr og div som vi kommer over. Har det vært noe sånt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har brukt altfor mye penger på hundeutstyr i det siste. Jeg klarer jo ikke å vente til Midas blir stor med å kjøpe alt :wub: Han har allerede en liten samling av halsbånd og kobbel. Han fikk også et Ruffwear kjøledekken til 99,- det var ikke værst. Så bestilte jeg et hurtta vinterdekken til Dina fra Nordby. Nå må jeg slutte å se på nettbutikker :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, nå har jeg kjøpt tragisk mye tullete leker... Herregud så wasted :whistle: Men er det salg, så er det salg... Regner med jeg kommer til å angre når krekene løper rundt her med x-antall nye pipeleker :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...