Blondiemamma Skrevet 18. April 2010 Rapporter Skrevet 18. April 2010 Dina og DINO Hva med Kevin? Eller Barney?
Wanderlust Skrevet 18. April 2010 Rapporter Skrevet 18. April 2010 Altså Ellie er en cm over rasestandard og er større enn mange Welsh hannhunder. Og jeg trodde at feks Chilli (som er den eneste tollertispen jeg kjenner, håper det går greit at jeg drar inn henne) var sånn passe mot litt liten for rasen? Og Ellie er da like stor som henne tror jeg, eller litt mindre? Og alle tollerhannhunder jeg kjenner er en god del større enn Ellie igjen, selv om hun altså er større enn mange Welsh hanner.. Ellie var vel på str med Chilli sist vi møttes (som er lenge siden), men Chilli er heller ikke av de største tollerne. Hun er kraftig, men liten (er innenfor standarden) Jeg stemmer for Taxi.
Renate A Skrevet 19. April 2010 Rapporter Skrevet 19. April 2010 Hoppe opp og ned og danse rundt og rundt!! Gleder meg til å se masse masse bilder av valpen!! Duck rimer på Buck Ellers så syntes jeg at Kero er så fint navn
Pim Skrevet 19. April 2010 Rapporter Skrevet 19. April 2010 Jeg syns Watt er et fint navn, jeg. Og det passer vel til en energisk liten tollergutt
Midas Skrevet 19. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2010 Takk for entusiasme og gode forslag Dere skal få se bilder når jeg har vært å hilst på lille nurket 8. Mai! Må vel lage en egen tråd til lille gutten Dina gleder seg veldig til å få lillebror, og har allerede inntatt valpeoppførsel for å være på nivå med den lille når den kommer
Tollertassen Skrevet 20. April 2010 Rapporter Skrevet 20. April 2010 Så spennende og et finfint kull! Jeg skal ha en Kompis en gang elsker det navnet, ellers så er Noah et nydelig tollernavn. Gleder meg til å se bilder
minstemann Skrevet 20. April 2010 Rapporter Skrevet 20. April 2010 Takk for entusiasme og gode forslag Dere skal få se bilder når jeg har vært å hilst på lille nurket 8. Mai! Må vel lage en egen tråd til lille gutten Dina gleder seg veldig til å få lillebror, og har allerede inntatt valpeoppførsel for å være på nivå med den lille når den kommer Det er veldig viktig.. Salza har nettopp oppdaget at hun klarer heller ikke hoppe opp i sofaen lenger -det er jo myyye koseligere å bli løftet opp og ned sånn som Fasit. Og så tror vi plutselig at det er helt lov å lage dype hull i plenen, og å sitte på hagebordet -det må jo være lov, for det er jo ingen som har tid til å si nei, for alle er så opptatt med hva valpen gjør for noe ugagn!
Midas Skrevet 20. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2010 Det er veldig viktig.. Salza har nettopp oppdaget at hun klarer heller ikke hoppe opp i sofaen lenger -det er jo myyye koseligere å bli løftet opp og ned sånn som Fasit. Og så tror vi plutselig at det er helt lov å lage dype hull i plenen, og å sitte på hagebordet -det må jo være lov, for det er jo ingen som har tid til å si nei, for alle er så opptatt med hva valpen gjør for noe ugagn! hahaha! Jada, her er forberedelsene godt igang. Kan bare tenke meg hvordan det blir når den lille kommer i hus
Midas Skrevet 22. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2010 Jeg synes Noah er kjempefint, men Morten vil ikke ha menneskenavn på valpen. Så å har vi tenkt litt på Midas. Det var en gud fra gresk mytologi, og alt han tok i ble til gull. Jeg synes det er et kult navn, hva synes dere?
Pim Skrevet 22. April 2010 Rapporter Skrevet 22. April 2010 NEI! Fysj og FY ikke Midas det var veldig ekkelt navn og jeg sier ikke dette fordi jeg likte navnet så godt at jeg plutselig ønsket meg en liten Midas selv, åneidu, ikke i det hele tatt Midas var et kongenavn
Huldra Skrevet 22. April 2010 Rapporter Skrevet 22. April 2010 Det passer vel bra til en toller med farge nesten som gull vel?
Midas Skrevet 23. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2010 Tror det blir Midas jeg gitt Nå er det bare 15 dager til vi skal se han for første gang
Blondiemamma Skrevet 23. April 2010 Rapporter Skrevet 23. April 2010 Midas er et fint navn Ellers er jo Gulliver et passende navn? Blir kjempe spennende med ny vakp da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar