Gå til innhold
Hundesonen.no

Navnetråd igjen


Midas

Recommended Posts

:)

Altså Ellie er en cm over rasestandard og er større enn mange Welsh hannhunder.

Og jeg trodde at feks Chilli (som er den eneste tollertispen jeg kjenner, håper det går greit at jeg drar inn henne) var sånn passe mot litt liten for rasen? Og Ellie er da like stor som henne tror jeg, eller litt mindre? Og alle tollerhannhunder jeg kjenner er en god del større enn Ellie igjen, selv om hun altså er større enn mange Welsh hanner..

Ellie var vel på str med Chilli sist vi møttes (som er lenge siden), men Chilli er heller ikke av de største tollerne. Hun er kraftig, men liten (er innenfor standarden):P

Jeg stemmer for Taxi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for entusiasme og gode forslag :ahappy: Dere skal få se bilder når jeg har vært å hilst på lille nurket 8. Mai! :ahappy: Må vel lage en egen tråd til lille gutten :blink: Dina gleder seg veldig til å få lillebror, og har allerede inntatt valpeoppførsel for å være på nivå med den lille når den kommer :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for entusiasme og gode forslag :blink: Dere skal få se bilder når jeg har vært å hilst på lille nurket 8. Mai! :ahappy: Må vel lage en egen tråd til lille gutten :ahappy:Dina gleder seg veldig til å få lillebror, og har allerede inntatt valpeoppførsel for å være på nivå med den lille når den kommer :ahappy:

Det er veldig viktig.. Salza har nettopp oppdaget at hun klarer heller ikke hoppe opp i sofaen lenger -det er jo myyye koseligere å bli løftet opp og ned sånn som Fasit.

Og så tror vi plutselig at det er helt lov å lage dype hull i plenen, og å sitte på hagebordet -det må jo være lov, for det er jo ingen som har tid til å si nei, for alle er så opptatt med hva valpen gjør for noe ugagn! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig viktig.. Salza har nettopp oppdaget at hun klarer heller ikke hoppe opp i sofaen lenger -det er jo myyye koseligere å bli løftet opp og ned sånn som Fasit.

Og så tror vi plutselig at det er helt lov å lage dype hull i plenen, og å sitte på hagebordet -det må jo være lov, for det er jo ingen som har tid til å si nei, for alle er så opptatt med hva valpen gjør for noe ugagn! :ahappy:

hahaha! Jada, her er forberedelsene godt igang. Kan bare tenke meg hvordan det blir når den lille kommer i hus :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Noah er kjempefint, men Morten vil ikke ha menneskenavn på valpen. Så å har vi tenkt litt på Midas. Det var en gud fra gresk mytologi, og alt han tok i ble til gull. Jeg synes det er et kult navn, hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! Fysj og FY ikke Midas det var veldig ekkelt navn og jeg sier ikke dette fordi jeg likte navnet så godt at jeg plutselig ønsket meg en liten Midas selv, åneidu, ikke i det hele tatt ;)

Midas var et kongenavn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...